Bojana Novaković, „Alma Quattro”: Vidimo se svakog dana

PinterestFacebookTwitterShare

 Kompanija „Alma Quattro“ proslavlja 25 godina na tržištu, ali i dalje, uprkos sveprisutnije digitalizacije, uspešno „pliva“ u biznisu oglašavanja. Zato smo Bojanu Novaković, direktora prodaje ove kompanije, pitali kako u svetu digitalizacije, društvenih mreža i svih novih vidova oglašavanja, bilbordi i dalje opstaju?

„Ključna reč za opstanak kako u prirodi tako i u poslu jeste sposobnost adaptacije novim uslovima sredine, tj. prijemčivost za promene. Pokazalo se da je outdoor ne samo najstariji već i najizdrživiji medij. Razvojni put je išao od reklamnih tabli i murala na zidovima do aktuelnih digitalnih medija koji plene izgledom i dizajnom i komuniciraju u realnom vremenu sa auditorijumom i sa ostalim onlajn medijima“, kaže Novaković i dodaje:

„Ako pogledamo globalne trendove, u svetu jedina dva medija koja beleže kontinuirani rast jesu digital i OOH („Out-of-home” oglašavanje). Razlog za to jeste i digitalizacija u oblasti OOH medija, koji sve više „rade” u sinergiji sa mobilnim i onlajn oglašavanjem. OOH je u funkciji okidača za dalje i detaljnije pretraživanje na onlajn medijima. Sve više se uvezuju reklamne poruke sa bilborda sa kampanjama na društvenim mrežama. Takođe, ciljna grupa koja čini veći deo radno sposobnog stanovništva i koja je platežno najsposobnija veći deo vremena provodi van kuće. Taj deo populacije praktično je najviše izložen outdoor medijima, i to dok su na putu do radnog mesta, kuće, mesta gde idu u fitnes, dok voze decu na aktivnosti ili, kako bi se reklo u žargonu na engleskom, „on the go”.“
% | % | % | % | % | % | % | %

Izvor: BIZLife magazin