Da li znate šta su karakteristike efikasnog sadržaja i kako Google pojašnjava šta je „content“

PinterestFacebookTwitterShare

Vodeći stučnjaci za content i digital marketing na našim prostorima, Lazar Džamić i Nenad Senić, biće predavači na prvoj content i digital marekting konferenciji u Srbiji – CONTENT EXPERIENCE. Lazar Džamić će učesnicima događaja otkriti kako je Google konačno pojasnio šta je „content“ i kako sadržaj demistifikuje marketing. Nenad Senić će predstaviti 10 karakteristika efikasnog sadržaja.

Koliko je iskustvo ova dva stručnjaka dragoceno za sve učesnike predstojećeg Content Experience-a govore i njihove biografije.

Lazar Džamić je do nedavno bio šef tima za brend strategiju u Google-ovom kreativnom think-thank-u ZOO u Londonu. Lična misija mu je da pretvara svetlo u toplotu – obilje podataka u Guglovom univerzumu u emotivne teritorije za velike ideje. Direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u UK. Autor je više knjiga, uključujući ‘Cvjećarnicu u Kući cveća’ – ličnu analizu uspeha stripa Alan Ford u bivšoj Jugoslaviji.

Nenad Senić je glavni urednik u vodećoj slovenačkoj agenciji za content marketing PM, poslovni mediji. U zadnjih nekoliko godina je kreirao i uređivao broj nagrađenih korporativnih publikacija i digitalnih medija i sarađivao sa brojnim malim i velikim brendovima. Dosad je o content marketingu predavao u SAD, Australiji, Poljskoj i Turskoj i svakako u Sloveniji. Bio je i član žirija za nagrade u SAD, Velikoj Britaniji, a kreirao je i slovenaške nagrade za content marketing. Od jula 2011. je evropski urednik magazina Chief Content Officer kojeg izdaje Pulicijev Content Marketing Institute.

Izvor: BIZLife

Komentari 2

  1. B.Milošević

    I dalje ne znam kako Google pojašnjava šta je „sadržaj“…
    Ovo je reklama?
    Vest?
    Ni jedno ni drugo.

    Dajte malo sadržaja. Zadržite nas na vesti. O promociji znam dovoljno.

  2. Zlatko Preskakulev

    To je sve „MIX“ ZBIR SVEGA STO SE NADJE POD RUKU A SLUZI DA „SE RADI“ JER OSTALO NIJE BITNOOOO!
    vEST,REKLAMA, INFORMACIJA bilo sta, jer oni koji rade i njihovi rezultati su : bitni, merilo su svacije pameti,uz tumacenje se razumeju.
    to je sve „PRAKTIKANTI“ U XXI veku navalili na „TREZOR ZNANJA“ A VRATA SE TESKO OTVARAJU ZA OSTALE!!
    ZABAVLJAJTE SE DECOOOOO!
    NADRAZAJI SU BIOLOSKI, A FASCINACIJE SOCIOEKONOMSKI REZYULTATI „SVESTI BEZ SAVESTI“
    I JEDNI IDRUGI SU PLOD SLOBODE I LJUBAVI , MA STA ONE ZNACILE ZA : UCENE ILI NAUCENE ILI OSTALE1
    ZIVI BILI PA PERZIVELI VREME „DIGITALIJA“