Hrana za dušu: Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreža

PinterestFacebookTwitterShare

Koliko je teško (ili možda nije) voditi jedan medij, a koji se ne bavi dnevnim informacijama, „džet-setom”, rijaliti programima i sl.?

Pokretanje biznisa u Srbiji izazov je sâm po sebi. Izazov je još veći ako ste u sferi medija, jer postoje brojne specifičnosti vezane za tu delatnost, naročito ako ste nezavisni. S druge strane, konstantne promene u oblasti digitalnih komunikacija „teraju” nas da se usavršavamo, učimo, radimo i razvijamo se.

Pre skoro osam godina, Marketing mreža je bila samo veb-medij koji prati struku. Danas Marketing mreža ima preko deset velikih dugoročnih projekata ‒ od organizacije događaja, poput foruma komunikacionih lidera IZAZOV i festivala integrisanih komunikacija KAKTUS, preko kreativne biznis platforme AdNetwork (koja je startap za sebe), do kontent video-studija The Studio. Tek danas, kada smo znatno proširili delatnosti, kada smo postali mnogo više od samog medija, osećamo težinu novih izazova. Ali to je normalno za svaki novi nivo razvoja biznisa.
% | % | % | % | % | % | % | % | % | %

Izvor: BIZLife magazin