Kako brendovi komuniciraju na digitalnim kanalima?

PinterestFacebookTwitterShare

Piše: Marko Cvetković, Content Marketing Specialist The Content studija, Represent Communications

Jedno od prvih pravila koje se nameće o nastupu nekog brenda na društvenim mrežama tj. medijima jeste da je bolje da niste prisutni na mrežama, nego da ste prisutni, a niste aktivni. Dakle, to ostavlja mnogo gori utisak po sam brend ili kompaniju.

Samo prisustvo na mrežama je poželjno iz razloga jer ste vi zapravo tamo gde su vaši krajnji korisnici i potencijalno novi korisnici. Praktično, danas su svi mobilni pa i sam brand treba biti prisutan tamo gde su njihove ciljne grupe. Strategija nastupa brenda na mrežama treba da bude usklađena sa svim ostalim aktivnostima koje brend pokreće, proizvodima ili uslugama koje nudi, kao i CSR aktivnostima kojima se bavi. Ton i stil komunikacije je prilagođen samim medijima / mrežama, no krucijalna poruka koja se pušta u etar ne sme da izostane, ona mora da bude ista.

Zašto je važno prisustvo brenda na društvenim medijima / mrežama?

  • Prvenstveno da bi pokazao da je prisutan na platformama koje koriste i njeni klijenti i da pomno prati trendove komunikacije
  • Pokazuje da je otvoren za dijalog, predloge, kritike i pohvale
  • Na najbolji način može da opipa puls javnosti i krajnjih korisnika
  • Pruža mu se mogućnost da široko i usko targetira ciljne grupe kojima želi da pošalje poruku, ili pak predstavi neki nov proizvod ili uslugu
  • Aktivno može da prati teme koje su od značaja samom poslovanju brenda, da iznese svoje stavove i plasira relevantan sadržaj na pokrenute teme
  • Najbolje može da prati, rešava i učestvuje u rešavanju kriznih situacija koje se dese
  • I još dosta toga.

Kada govorimo o brendovima koji imaju aktivan nastup na društvenim medijima / mrežama, tu najbolje možemo da sagledamo način i ton komunikacije koji intezivno prati sve kampanje i akcije koje brend pokrene. Nastup brenda na društvenim medijima / mrežama je složen, dobro isplaniran i kompleksan posao,  koji je konstantan, dvosmeran – jer vi komunicirate sa javnošću pored toga što je i obaveštavate, i veoma interaktivan. Pored toga što vam pruža mogućnost dobrog plasiranja sadržaja kroz markentiške alate i forme, društveni mediji / mreže su sastavni deo skoro većine javnosti, i ono što je najvažnije, ta javnost očekuje da vas tamo nađe.

O ovoj i srodnim temama možete više zaznati od 15. novembra 2016 – na Content Academy.

Izvor: BIZLife