Kako postati poznat na Instagramu?

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: promo

Život koji Instagram influenseri prikazuju mnogima deluje primamljivo. Glamurozna  putovanja po svetskim destinacijama, druženja sa inspirativnim ljudima, zanimljivi pokloni i vip žurke postaju česta želja znatiželjnih ljudi koji žele da steknu različita iskustva i da imaju što više novih doživljaja.

Jedna od stvari koje me ljudi najčešće pitaju je: ”Kako da postanem popularan na Instagramu?”

Eh, dragi moji ?!… postoje Tips and tricks o kojima ćemo pričati na predavanju 27. septembra na Web Content Creator kursu, ali posedovanje popularnog Instagram profila nije slučajnost, iako nekad deluje da je neko samo pukom srećom postao zvezda. Prava istina je da iza toga stoji predan rad, posvećenost, strpljenje i puno uloženog vremena uz stalno učenje.

Popularna Instagram stranica je prvenstveno lična promocija, a sami Instagrameri su, podjednako kao i YouTuberi, zvezde današnjeg neba poznatih. Ipak, i najpoznatiji neprekidno ulažu u svoj image. Tako je  prošlog meseca kompanija iz Velike Britanije koja se bavi analitikom korisnika Instagrama procenila da poznata influenserka  Kylie Jenner, koji ima 112 miliona sledbenika, može  da naplati i do 1.000.000 dolara po jednom sponzorisanom postu…ponoviću: JEDNOM!

Dakle, Instagram je izuzetno moćna alatka, pod uslovom da znate kako da je koristite, a da bi Kylie  došla do 112 miliona pratilaca, bilo je potrebno uložiti jako puno vremena i  novca u PR koji je bustovan njenim prisustvom na društvenim mrežama.

KOJIH  PRVIH PET KORAKA TREBA DA PROĐETE DO USPEHU NA INSTAGRAMU

  • Prvo postavite sebi pitanje: Zašto želite da postanete poznati na Instagramu?Šta je vaš cilj/Šta želite da postignete?
  • Onda definišite šta je vaša strast/talenat? Šta je to šta vas izdvaja od drugih?
  • Definišite svoju glavnu temu: šta je to u čemu ste najbolji? Da li je to moda, streetsyle, kuvanje, beauty, fotografija, film, roditeljstvo…?
  • Napravite spisak tematski sličnih stranica koje se vama dopadaju – pogledajte njihove stilove i njihove pratioce.
  • Napišite dobar BIO –  dostupnih 150 karaktera treba iskoristi najbolje moguće (i Be International:)

Kurs Web Content Creator i modul koji kreiram i vodim pomoći će vam da osmislite profil koji privlači pažnju željene ciljne grupe. Naučićete  kako da pronađete svoju ciljnu grupu, kako da kreirate što bolje Instagram fotografije koristeći telefon koji imate, koje su najbolje aplikacije za održavanje Instagram profila i, na kraju, ono sto sve najviše zanima, kako da dobijete što više pratilaca.

Milica Trnavac, @coco.nin direktorka produkcijske kuće MCL i kreativni direktor Represent System-a

Izvor: BIZLife

Foto: promo

Piše: B.M.