Marketinška kampanja Er Srbije nagrađena na FESTIVALU KAKTUS 2019

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Kampanja “Svaki put po tvojoj meri”, koju je za Er Srbiju razvila agencija Communis, osvojila je nagradu na Festivalu integrisanih komunikacija – Kaktus 2019, u kategoriji Profitne integrisane kampanje. Pored te kategorije, marketinška kampanja nacionalne avio-kompanije ušla je u finale u još tri – za Content marketing, za Druga tržišta i za Influenser marketing kampanju.

“Osvojena nagrada čini nas izuzetno ponosnim, jer ulažemo veliki trud, ne samo da konstantno unapređujemo ponudu, već i da je putnicima uvek predstavimo na zanimljiv način. Nagrađena kampanja izazvala je veoma pozitivne reakcije publike i drago nam je što je sada i stručna javnost odala priznanje našim naporima da komercijalnu borbu za svakog putnika na tržištu učinimo što originalnijom i kreativnijom,“ izjavio je Jirži Marek, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije.

Zaštitno lice kampanje bio je popularni glumac Miloš Biković koji je, zbog prirode svog posla, godinama redovni korisnik usluga Er Srbije.

“Bilo je pravo zadovoljstvo sarađivati sa Er Srbijom i kreativnom agencijom. Često se desi da marketinške kampanje, u želji da se dopadnu gledaocu, izgube na oštrini, smelosti, na riziku koji je neophodan da bi se napravilo nešto originalno i novo. Rizikovali smo i mislim da smo auto-ironijom postigli pravi efekat, a to je ova nagrada i potvrdila. Čestitam timu, Er Srbiji i agenciji na nagradi“, naveo je popularni glumac.

Kampanja “Svaki put po tvojoj meri” osmišljena je i realizovana kako bi se putnicima približio tarifni sistem nacionalnog avio-prevoznika i sve opcije koje su im na raspolaganju za kreiranje putovanja u skladu sa individualnim potrebama. Svaka tarifa bila je prikazana različitim likovima, kojima je marketinški život podarila glumačka zvezda, Miloš Biković. Kampanja je započeta video-klipovima na društvenim mrežama u kojima navedena četiri lika lete avionom i međusobno komuniciraju, a potom su aktivirani i ostali onlajn kanali. Rezultati su prevazišli i najpozitivnija očekivanja – kampanja je imala milionsku publiku na svim društvenim mrežama.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo