12 slavnih logotipa u doba KORONE: Just don’t do it, US Closed, LockedIn (FOTO)

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZLife

S obzirom na to da smo u ratu sa nevidljivim neprijateljem, prolazimo kroz neka nova i različita iskustva. Ipak, postoje jednostavne mere koje možemo da primenimo da  bismo usporili širenje pandemije COVID-19. Jedno od njih je socijalno distanciranje, što u velikoj meri znači da ljudi treba da budu fizički udaljeni jedni od drugih. Iz realnog života, fizička udaljenost preselila se i u marketing.

Kreativni direktor iz Slovenije, Jure Tovrljan, osmislio je neke od najslavnijih svetskih logotipa za novo doba društvenog distanciranja, koji su sada već postali viralni i primenjivi u svetu.


Tovrljan je dobio ideju kada je video Starbaksov logo sirene i pitao se kako bi izgledala sa maskom. U isto vreme, broj zaraženih koronavirusom brzo se povećavao, a njegovi fidovi na društvenim mrežama „bili su preplavljeni jeftinim šalama o toj temi“, kaže on.

Tovrljan je redizajnirao 12 logotipa brendova poput Mastercard-a, NBA, Najka i Olimpijskih igara.

Neka ažurirane verzije koriste jednostavnu igru rečima: Najkov slogan „Just do it“ postaje „Just don’t do it“; teniski turnir „US Open” postaje „US Closed ”; LinkedIn postaje „LockedIn“.

„Pokušao sam da pronađem u svakom brendu nešto što savršeno komunicira u normalnim okolnostima, ali je pogrešno u ovim teškim vremenima – sirena bez maske, Najk nam je rekao da to jednostavno uradimo, Mastercard krugovi se preklapaju”, objašnjava Tovrljan.

Tovrljan je zato, na primer, odvojio prstenove na logotipu Olimpijskih igara. Razdvojio je preklapajuće crvene i žute krugove originalnog Mastercard logoa, koji je dizajniran tako da naglasi „povezanost”. NBA logo, koji karakteriše siluetu košarkaša u pokretu, rotiran je za 90 stepeni: Silueti je i dalje ispružena jedna noga, ali on sada leži, dok je košarkaška lopta sada laptop.

Iako su Tovrljanovi logotipi samo eksperimenti, neki brendovi su već uveli promene na svojim logotipima.

U Brazilu se kompanija Mekdonalds odlučila da izmeni svoj logo da bi podigla svest o važnosti distance među ljudima i objavila je ažuriranu verziju svog čuvenog zlatnog luka/slova M. Logo je sada razdvojen na dva dela, što treba da asocira na društvenu distancu.

Evo kako to izgleda:


Gepostet von McDonald's am Donnerstag, 19. März 2020

Sve informacije o koronavirusu možete pronaći u posebnoj rubrici na našem sajtu COVID-19.

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife