Miljanović na Content Experience-u: Ljude ne zanima šta vi predstavljate, prodajete ili pružate

PinterestFacebookTwitterShare

Otvarajući konferenciju „Content experience“, Borislav Miljanović, direktor Represent Systema, govorio je o važnosti sadržaja i „sadržajnog“ marketinga, koji češće pominjemo kao „content“. Po najnovijim istraživanjima, 86 odsto publike promeni kanal kada počnu reklame, a preko 90 odsto ljudi ne otvori banere. Kako onda pristupiti publici?

Miljanović daje svoje viđenje:

Ljude ne zanima šta vi predstavljate, prodajete ili pružate. Oni žele rešenje za svoje probleme. I dok god vi dajete ta rešenja, bilo kroz proizvod, uslugu, komunikaciju oni su sa vama. To je ključ uspeha. Treba da budete na onim mestima na kojima su oni, u vreme kada im je ta pomoć potrebna.“

Prvog dana Content Experience-a, koja traje dva dana, publika će imati priliku da čuje i Nenada Senića, glavnog urednika u vodećoj slovenačkoj agenciji za content marketing PM, poslovni mediji, kao i Marijanu Agić Molnar, generalnu direktorku GfK za Adriatik region i Gorana Tintora, njenog zamenika, koji će pokazali niz zanimljivih i korisnih podataka o stvarnim navikama potrošača. Grafički dizajner i vizuelni umetnik iz Beograda Slavimir Stojanović govoriće o uticaju i snazi vizuelnog sadržaja, dok će tvorci portala Njuz.net postaviti pitanje da li postoji borba „news-a“ protiv marketinga.

content-experience-konferencija

Drugog dana konferencije biće  reči o promenama u svetu medija, ulozi „native advertising-a“ u medijskom predstavljanju, influenserima kao novim medjima i srodnim temama.

Izvor: BIZLife

Piše: N.V./D.G.