Najbolji i najgori logoi u ovoj godini (FOTO)

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Pisali smo o dobrim i lošim reklamnim kampanjama u ovoj godini, ali smo tada izostavili konkretne promene logoa kompanija. Ako niste na to do sada obraćali pažnju, logoi mogu mnogo da utiču na kotiranje kompanije na tržištu, naročito kada se kupci i klijenti naviknu na njih.

Ovo su neke promene koje su privukle pažnju u ovoj godini:

1. The Guardian
Britanski list Gardijan (The Guardian) je u januaru promenio logo i font u svom štampanom kao i onlajn izdanju. Novi dizajn je zamenio plavu “G” pločicu za hrabriju – crnu, mada se sada ističe sličnost sa logoom magazina “Golf Digest”.

2. Animal Planet
U oktobru je taj televizijski kanal zamenio svoj deset godina star, veliki šiljasti zeleni logotip sa malim slovima, zaobljenim tekstom crne boje, koji stoji ispod plavog slona. Novi logo podseća na originalni logo Animal Planeta (slon i globus). Neki komentari Redita su logo nazvali previše generičkim, dok su drugi pohvalili njegovu jednostavnost.

3. Travel Channel
Drugi kablovski kanal je takođe podvrgnut redizajnu u oktobru. Travel čenl je svoju crveno-belo-plavu paletu boja u logou zamenio za žutu i ljubičastu, prilagodio font i uklonio samoglasnike u „putovanju“ – iako se ime kanala nije promenilo. Jedan komentar glasi „znam da rasponi pažnje postaju kraći, ali ovo je smešno“.

4. Mailchimp
Ikona ove marketing platforme „Fredi“ pojavljivao se ranije odvojeno od svog imena. U septembru to dvoje je spojeno u svetložuti i crni logo. Mejlčimp je takođe promenio veliko „C“ u malo, kako bi ukazao na to da kompanija nudi više od usluga e-pošte.

5. U.S. Open
Da bi obeležio pedesetu godinu postojanja, američki teniski savez je preuredio logo U.S. Opena u martu. Zamenjen je dizajn „plamenih“ teniskih loptica sa minimalističkom verzijom, za koju se veruje da će se više prilagoditi digitalnim platformama.

Izvor: BIZLife/Inc.com

Foto: Pixabay

Piše: T. K.