Naše reklame se pamte

PinterestFacebookTwitterShare

Na Sajmu poljoprivrede u Novom Sadu ove godine kompanija Carnex i MK Group dobili su više od 50 nagrada. O tome zašto je važno da se kompanija kao Carnex pojavljuje na sličnim manifestacijama i koliko znače nagrade dobijene na istim, razgovaramo sa Oliverom Papestijević, direktorkom marketinga Industrije mesa Carnex.

„Nagrade su potvrda, pre svega, visokog kvaliteta naših proizvoda, a zatim i podrška za naša ulaganja i inovacije, koje stalno uvodimo i kojima su naši potrošači zadovoljni. Ono čemu mi težimo jeste postizanje balansa između tradicije i potreba modernog potrošača, zato je važno da se kompanija pojavljuje na sajmovima i izlaže na međunarodnom nivou. Kaže se da ono što je dobro ne treba menjati, pa tako i mi ostajemo verni nekim našim recepturama koje negujemo već 60 godina, ali istovremeno pratimo svetske trendove u ishrani, a to se pokazalo kao najbolji put do savremenog potrošača, koji je sve zahtevniji,“ kaže Papestijević i dodaje da među  nagrađenim proizvodima ima tradicionalnih jela, ali i najnovijih receptura, koje su prihvatili i najzahtevniji kupci.

„Za nas je važno da Carnexovi proizvodi imaju ujednačen kvalitet koji je ocenjen najvišim ocenama za ukuse uz koje su stasale generacije, kao i za proizvode po najnovijim recepturama. To nam samo daje vetar u leđa da budemo još bolji i inovativniji, sve vreme pažljivo osluškujući mišljenje naših kupaca.“

Kakve alate Carnex danas koristi u marketinškim aktivnostima?

Carnex, kao i svaka kompanija koja želi da bude u koraku sa vremenom, kada su marketinški trendovi u pitanju, koristi sve dostupne kanale, što se može i prepoznati u javnosti. Inovacije u tehnološkom smislu idu zajedno sa marketinškim, tako da svaki novi proizvod koji lansiramo uvek ima svoj kanal komunikacije preko kog želimo da dođemo do naših korisnika, tj. ciljne grupe kojoj se obraćamo. Carnex je uvek bio revolucionaran u komunikaciji sa potrošačima, što se ogleda u većini naših reklama, koje se pamte.

Kako to izgleda na samom primeru?

Jedan od najboljih primera je čuvena reklama sa padobrancima koji u vazduhu uživaju u jetrenoj pašteti. Carnex je prepoznatljiv i po inovativnom predstavljanju novih proizvoda, kao što su, na primer, Smazalice i Ukusi sveta. Pored tradicionalnih načina komunikacije, obraćamo se potrošačima i putem digitalnih medija. U nameri da razvijemo kulinarske veštine kod mladih, kreirali smo onlajn portal „Ukusno i brzo” (www.ukusnoibrzo.rs), gde se mogu naći recepti i ideje. Takođe, imamo Jutjub kanal sa receptima koje su pripremale i neke omiljene poznate ličnosti. Sajt je veoma posećen i popularan kod potrošača i prate ga postovi i prikazi i na društvenim mrežama. Ono što je specifično za Carnexov stil jeste inovativnost, savremen način komunikacije istančano prilagođen ciljnim grupama, ali pre svega, toplina i ljubav koju delimo sa našim potrošačima.

Danas su u marketingu popularni takozvani influenseri. Da li Carnex „poteže” i za tim „alatom” i kakvo je vaše mišljenje o tome?

Mi smatramo da je svaki potrošač naših proizvoda istovremeno influenser koga doživljavamo kao deo Carnexove porodice i osluškujemo njegove želje i potrebe. Njegova reč nam je najvažnija, jer najdirektnije utiče na mišljenje javnosti. Naravno, svakom proizvodu se posebno prilagođavamo, kao i ciljnim grupama, pažljivo prateći trendove. Prema potrebi, povremeno sarađujemo sa širokom grupom infulensera, kao i sa nekima od poznatih televizijskih lica, koja promovišu proizvode Carnex.

Pored veštačke inteligencije, novih tehnologija itd., jedan od trendova u marketingu o kojima se priča je i okretanje ljudskom ponašanju, navikama i slično. Da li vi mislite da je budućnost marketinga u tehnologijama ili ljudima?

Tehnologija se razvila da bi pomagala ljudima, pa je tako i mi koristimo u procesu proizvodnje i u komunikaciji sa potrošačima. Mi postojimo zbog naših potrošača, tako da je naš odgovor na ovu dilemu jasan: jedno bez drugog ne može. Nova holistička era u marketingu je već počela, jer se proizvođači, pre svega hrane, okreću realnim potrebama potrošača, prilagođavajući im se, ali istovremeno menjajući njihove postojeće navike, u širem smislu. Smatra se da je za sreću potrošača, ali i za poslovanje i uspeh proizvođača, važan hedonistički pristup konzumiranju hrane, jer ishrana potrošača može da bude jedan od jasnih pokazatelja njegovog načina življenja. Zato danas nisu samo ukus i miris elementi koji obezbeđuju uživanje u hrani, već su dizajniranje same hrane, ambijent i sama usluga od izuzetnog značaja, kao i svest o tome da hrana utiče i na kvalitet življenja. U prilog ovakvoj „eri čoveka” govore i ubrzani tehnološki razvoj, recesija, promena demografske slike, rast novih tržišta sa brojnom populacijom (Kina, Indija, Rusija, Brazil, Meksiko itd.). Tehnološki razvoj će i dalje podržavati unapređenje biznisa i sigurno će doprineti premošćavanju nacionalnih granica, kako u samom poslovanju, tako i u razvoju inovativnih rešenja i receptura novih proizvoda spremnih za globalno tržište.

_____________________________________________________________

Nova tehnologija, novi proizvodi

Carnex odskoro je uveo i nove proizvode koji se mogu prilagoditi savremenom načinu života i različitim životnim navikama. Prateći svetske trendove i vegansku ishranu, koja je sve zastupljenija i kod nas, a poštujući tradiciju i kvalitet ‒ Carnex je napravio još jedan veliki korak u poslovanju i izašao na tržište vege pašteta i ishrane. U svoj široki asortiman uveo je novitet ‒ VEGE humuse, koji su u potpunosti prirodni, posni, napravljeni od pažljivo biranih sastojaka i bez dodatih aditiva.

Inovacije u proizvodnom programu, izvoz i otvaranje novih tržišta, politika cena, distribucija i marketing ‒ sve to doprinosi da Carnex već decenijama drži svoju lidersku poziciju, ali najvažniji razlog jeste vrhunski kvalitet proizvoda, kaže Papestijević.

Izvor: BIZLife magazin

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.