Otkrivena TAJNA filmske industrije: Ovako ćete znati ko je u filmu “GOOD GUY”, a ko “BAD GUY”

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Ako želite odmah da protumačite film, odnosno da saznate ko je pozitivan lik, a ko “zloća”, samo pokušajte da se fokusirate na likove koji koriste Epl proizvode.

Kako to utiče na kinematografiju?

„Autori koji žele da u svom filmu imaju negativca, i koji žele da to ostane tajna, sada bi verovatno hteli da me ubiju“, rekao je Rajan Džonson, autor kultne trilogije Ratova zvezda i filma Knives Out (Noževi napolje).

Džonson je u videu objavljenom na Jutjub kanalu Vaniti Fera objasnio da Epl dozvoljava da se u filmskoj produkciji koriste njihovi proizvodi, ali uz upozorenje da ‘loši momci’ ne smeju da koriste Ajfon.

Ova informacija može da znači samo jedno: misteriozni filmovi više neće biti misteriozni, spojler je postala čuvena JABUKA.

„Ovo će biti loše za sledeći misteriozni film koji pišem”, dodao je on.

Međutim, ovaj uslov Epla apsolutno ima smisla, jer kao što kompanije koje proizvode sokove ne žele da se ambalaže u filmovima pojavljuju u kantama za otpatke, tako ni Epl ne želi da svoj proizvod promoviše tako što će ga koristiti zlikovci.

Džonson je Eplovo upozorenje istakao dok je režirao napetu scenu između članova porodice Trombej uoči čitanja testamenta pokojnog Harlana Trobeja. Ajfon u tom trenutku postaje spojler.

Tokom scene lik Džejmi Li Kurtis se može videti sa Ajfonom, što je Džonsona podstaklo da otkrije tajnu filmske industrije. Tokom filma se može uočiti nekoliko drugih likova za koje se sumnja da nose ili koriste Ajfon uređaje. Ipak, krajnji negativac u filmu, Ranson kojeg glumi Kris Evans, ne koristi Ajfon.

Epl dugo neguje besprekoran imidž i strogo kontroliše na koji način se njegovi proizvodi koste na velikom i malom ekranu.

Oni savetuju da se Eplovi telefoni, računari i ostali proizvodi koji nose prepoznatljiv zaštitni znak ‘jabuku’ prikazuju „u najboljem svetlu, na način koji se povoljno odražava na Epl”, prema sajtu MacRumors.


Stručnjaci kažu da brendovi mogu da odlučuju o načinu na koji se prezentuju.

„Sve marke imaju odredbe o načinu na koji se žele koristiti i videti na ekranu“, kaže Daril Kolis, direktor Seesaw Media, kompanije koja se bavi plasiranjem proizvoda.

„Sasvim je normalno da neke marke ne žele da budu povezane sa negativcem. Na primer, alkoholna ili automobilska marka ne žele da budu povezane sa pijanim likovima, ili sa automobilskim nesrećama”, dodaje on.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay