PERSONALIZACIJA ponude je budućnost TRGOVINE i u Srbiji i u regionu

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Iako je ponuda na rafovima sve veća, a izbor sve teži, modernizacija maloprodaje savremenom potrošaču ipak olakšava kupovinu i čini ga zadovoljnijim

Današnji kupac ima sve što mu je potrebno. Ako i nema, onda želi to da dobije, brzo, lako, povoljno, i onda kad to njemu treba. Na sreću, tehnologija je i ovog puta izašla u susret. I kupcima i prodavcima.

Kompanije koje žele da direktno komuniciraju sa svojim potrošačima, i da ih obraduju onim što im je potrebno, moraju da imaju internet prodavnicu ili program lojalnosti. Najbolje oba.

„Internet prodavnica vam pomaže da brže i lakše dolazite do novih kupaca, dok vam programi lojalnosti pomažu da razumete ko su vaši kupci i šta im je konkretno potrebno. To je značajno za kupca, jer na taj način ne troši vreme na ponude koje ga ne zanimaju, a važno je i za trgovca, jer zna šta i kada je potrebno da ponudi. Dakle, suština programa lojalnosti je da zadovolji stvarne potrebe obe strane“, izjavio je Igor Černiševski, Head of digital u agenciji Direct Media i predavač na Fakultetu za medije i komunikacije.

U Srbiji i regionu programi lojalnosti još uvek su u povoju. Regionalni lider u ovom polju svakako je Mercator Grupa, koja, preko Super Kartica i Pika programa, ima najveću bazu lojalnih kupaca. Samo u Srbiji, Super Kartica ima više od 1.100.000 članova.


„Pratimo najnovije svetske trendove kada je u pitanju digitalizacija trgovine. Imamo Tik-Tak kase, Sken za tren, internet prodavnice, koji skraćuju vreme kupovine i čekanje na kasi, ali i programe lojalnosti koji nam pomažu da razumemo potrebe naših potrošača i da nagradimo njihovu vernost. O značaju benefita za članstvo, možda najbolje govori podatak da su Superkartičari u IDEA, Roda i Mercator prodavnicama u Srbiji, samo u 2018. godini, u kupovinama uspeli da uštede više od 800 miliona dinara“, izjavio je Tomislav Čizmić, predsednik uprave Mercator Grupe.

Digitalizacija je prilika da uštedite i vreme i novac. Ukoliko ste ljubitelj savremenih tehnologija potrebno je samo da preuzmete Android i iPhone mobilne aplikacije nekog programa lojalnosti i vaša digitalizovana kupovina već može da počne.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo