Sinergija marketinga i prodaje za bolje poslovanje

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Jedan od trendova koji se poslednjih godina pojavio i zaživeo u mnogim kompanijama je open space radni prostor koji omogućava bolju povezanost među kolegama, osećaj zajedništva i jednostavniju saradnju. Budući da će, zahvaljujući novom normalnom, rad u povezanom, otvorenom prostoru potencijalno postati stvar prošlosti, zašto umesto toga ne bismo otvorili virtuelni prostor uvođenjem centralizovanog sistema za celu kompaniju?

Znamo li uopšte kako prodaja koristi lidove koje marketing prikupi? Kako proceniti efikasnost marketinških kampanja u poboljšanju pipelinea i stvaranju prodajnih prilika?

Za dobro korisničko iskustvo važno je  kvalitetno pratiti celokupan customer journey, odnosno čitavo iskustvo interakcije određenog klijenta s vašom kompanijom, proizvodom ili uslugom – transakcija prilikom kupovine je samo vrh sante leda koja se sastoji od svih trenutaka pre i nakon kupovine.

Ono što je pritom jednako važno je pretvoriti to u unificirani, pouzdani pregled pojedinog klijenta, koji prodavci mogu koristiti za bolje vođenje procesa prodaje i prilagođavanje pristupa kreiranjem personalizovanih ponuda. Rešenja poput CRM-a omogućuju celovit pogled na svakog klijenta, ali i nesmetanu saradnju između različitih sektora unutar kompanije kao što su marketing i prodaja.

Upravo  je zato kompanija HSM informatika odlučila da na sledećem vebinaru pod nazivom Sinergija marketinga i prodaje za bolje poslovanje odgovori na pitanje kako marketinška automatizacija i CRM omogućuju povećanje produktivnosti prodaje, smanjenje marketinških troškova i ostvarenje zajedničkih ciljeva.

Prodajni i marketinški sektor nisu i ne smeju biti izolovana ostrva, već bi trebalo da sarađuju na redovnoj bazi. Upravo zato sve više kompanija traži načine kojima bi mogli da poboljšaju njihovu saradnju. Jedan od ključnih pokretača takve sinergije je tehnologija.

Filip Novak, Salesforce Territory Manager za našu regiju, otvoriće temu i objasniti kako automatizacija marketinga može pomoći prodaji. Dejan Rogan, Senior Consultant HSM informatike s dugogodišnjim iskustvom, reći će nam koliko za sektor prodaje znači dobra saradnja sa sektorom marketinga i kako što efikasnije pratiti rezultate.

Prijavite se za učestvovanje na besplatnom vebinaru 16.7. u 14h i podelite s nama vaša pitanja, ideje i iskustva. Vidimo se!

Izvor: BIZLife

Foto: Promo