Svaki posetilac kao na crvenom tepihu

dusan-simeunovic-ada-mall
PinterestFacebookTwitterShare

„Želeli smo da Ada Mall pozicioniramo u svesti potrošača kao novo mesto susreta u gradu – šoping susreta, avanturističkih susreta, gastronomskih susreta, zabavnih susreta, susreta koji nose novu energiju Beograda”, kaže za magazin BIZLife Dušan Simeunović, lizing menadžer Ada Malla, koji je otvoren u maju.

„U fokusu nam je, pored lokacije, bio i jedinstven dizajn centra, koji svojim zelenilom i otvorenim površinama prati najnovije globalne ritejl trendove, a takođe nastojali smo da promovišemo sve brendove koje smo doveli u centar, od kojih su pojedini ušli na tržište Srbije baš kroz ulazak u Ada Mall.”

Koliko ste vi zadovoljni rezultatima promocije u vezi sa ovim događajem?

Ono što smo zamislili, to smo i ostvarili. Kreirali smo word of mouth o brendu, koji je sadržajno obogatio tradicionalno omiljenu lokaciju za druženja i uživanja Beograđana i postao mesto susreta za sve šoping entuzijaste. Tokom svečane ceremonije otvaranja trudili smo se da se svaki posetilac oseća kao na crvenom tepihu, pa su tako imali prilike da premijerno prošetaju kroz Ada Mall, posete radnje i uživaju u brojnim aktivnostima u centru, da bi, nakon toga, prisustvovali spektakularnom vatrometu, laserskom šouu i uživali uz specijalne nastupe. Siguran sam da smo napravili najatraktivniji šoping centar u Beogradu, koji karakteriše specifičan dizajn, zelena oaza, osvežen zakupački miks i prijatna atmosfera, mesto gde pojedinac može da podmiri više različitih potreba.

Sada, kada je otvaranje prošlo, kakve marketinške alate ćete koristiti u daljoj promociji?

Svest o brendu već postoji, što nas stavlja u lakšu, ali i mnogo odgovorniju poziciju. U narednom periodu prioritet će nam biti izgradnja lojalnosti i kreiranje kampanja koje stavljaju u fokus osećaj naših posetilaca da je Ada Mall mesto na kome mogu da se osećaju prijatno i mesto koje im omogućava da za kratko vreme podmire više različitih potreba. A kao što smo u svim segmentima nastojali da idemo u korak sa globalnim trendovima, od izgradnje, preko dizajna, do zakupačkog portfolija, tako i u samoj promociji pratimo sve te trendove i akcenat stavljamo na digitalnu komunikaciju, koja danas predstavlja najbrži i najefikasniji način da se prava poruka prenese pravom korisniku u pravo vreme. I upravo ćemo u periodu pred nama posebno razvijati taj segment promocije, uz adekvatnu podršku i svih drugih kanala koje koristi naša ciljna grupa.

Koliko su društvene mreže važne u komunikaciji?

Mislim da je to segment koji se danas više i ne komentariše. Ceo svet postaje „jedno” razvojem digitalnih kanala, koji su fundamentalno promenili način komunikacije. Brendovi su to uveliko prepoznali, prihvatili nova pravila igre, u kojoj je komunikacija dinamičnija nego što je ikada bila, potrošači imaju sve veća prava i zahtevaju bržu, iskreniju i transparentniju komunikaciju. Kao što sam u prethodnom odgovoru naveo, i za nas društvene mreže predstavljaju jedan od glavnih alata u komunikaciji sa ciljnim grupama. Ono po čemu smo se već sada izdvojili na tržištu jeste da smo na krilima tih trendova među prvim brendovima u svojoj kategoriji kod nas koji ležernije, opuštenije i za dozu zabavnije komuniciraju sa svojim fanovima, izuzetno podržavamo otvoren fidbek, odnosno samo smo sve one osećaje koje želimo da ljudi imaju kada posete naš centar preneli i na našu digitalnu komunikaciju.

Kakvo je vaše mišljenje o influenserima? Da li je i to neki pravac kojim će se ići kada je Ada Mall u pitanju?

Influenseri, svakako, jesu jedan značajan i nikako nisu zanemarljiv kanal komunikacije, pa tako je i kada smo mi u pitanju. Kada mi razmišljamo o njima, pri samom izboru vrlo vodimo računa o tome kome se oni obraćaju, koje su to poruke i vrednosti koje prenose i, na kraju, kakav je statistički performans njihovih kanala. Kada razmišljamo konkretno o nekom angažmanu, uglavnom određena kampanja ili aktivnost nametne temu saradnje sa influenserima. Prednost te saradnje je u tome što je sama komunikacija dosta neformalnija, što ljudi na mrežama izuzetno vole, a prednost za brendove je ta što vrlo lako mogu meriti učinak same saradnje.

Da li mislite da su danas komunikacije u Srbiji ženska profesija?

Komunikacija je sastavni deo svakog posla, tako da jednako „kači” i muškarce i žene. Lični afiniteti i želje su te koje kod pojedinca prevagnu da li će se toj oblasti posvetiti. Mislim da je stereotipno mišljenje da su komunikacije nešto što više leži ženama. To je, zapravo, oblast koja je važna za sve nas i bilo bi korisno i značajno kada bismo već od ranog doba učili veštine dobre i uspešne komunikacije.

Izvor: BIZLife magazin