Sve što želite da znate o programatiku i native advertising-u – saznajte na Content Experienceu

PinterestFacebookTwitterShare

Ostalo je još 2 dana da se prijavite na Content Experience, prvu content i digital marketing konferenciju u Srbiji, koju će agencija Represent Communications organizovati u Beogradu 3. i 4. oktobra. Dve teme koje zanimaju sve nas koji se bavimo marketingom biće programatik i native advertising. Šta je to, zašto je važno i šta nam donosi u odnosu na tradicionalne metode, objasniće Ivan Rečević i Goran Radulović.

Ivan Rečević poznaje digitalni prostor od početka do kraja. Prenosi znanje o digitalnom marketingu i tehnologijama kroz treninge, blogove, konferencije…Najveća strast su mu podaci, analiza i stvaranje priča kroz podatke – koji dovode do akcija i korektivnih aktivnosti u cilju stvaranja dodatne vrednosti i profita.

Goran Radulović je karijeru započeo radeći u marketingu za FMCG proizvode. Prvi susret i rad u medijima je počeo 2007. godine u Color Press Grupi. Sedam godina je proveo u CPG na mestu advertising direktora kompanije. Od pre dve godine počinje da radi u Ringier Axel Springeru, tj. Media Impactu, na poziciji head of native advertising and verticals sales.

Izvor: BIZLife