U gostima kod: Kako izgleda #agencylife u agenciji Executive Groupe

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZLife

Sigurno ste na Instagramu videli hešteg (hashtag) #agencylife. Možda ste se zapitali na šta se odnosi i ko ga upotrebljava. Odnosi se na posao i na poslovni život zaposlenih u agencijama koje se bave odnosima s javnošću, digitalnim svetom i marketingom.

Ekipa BIZLife-a je rešila da sazna kako izgleda taj „agencijski život“ iz „prve ruke“.

Ove nedelje (što znači da ćemo nastaviti), ugostila nas je „Executive Group“. Dočekali su nas nasmejano, jer ipak, koji PR menadžer nije oduševljen kada vidi novinarsku ekipu? Upoznali smo se sa osobama sa kojima inače komuniciramo putem i-mejla, tako da se već „dobro“ poznajemo, samo se nikada nismo videli uživo. Ipak je poenta spojiti potpis iz mejla sa likom.

Na pitanje kakav je njihov #agencylife odgovorili su – intenzivan.
Na dva sprata u Knez Mihailovoj svaki dan rade i druže se ljudi, naše komšije, iz PR-a, digital-a i kreative. Kao što smo i pretpostavljali, Executive je „pet friendly“, pa smo imali i zadovoljstvo da upoznamo i povremene „čupave“ goste, koji svakako unose razdraganost u čitavu radnu atmosferu.

Razmenjivali smo komične situacije, slučajne greške i evo šta nam je bilo najzanimljivije:
Jednom prilikom, kako su nam rekli, klijent je, za sutradan, tražio 10 kilograma indijskih boja, koje se inače donose u količini većoj od 100 kilograma. Sve što im je bilo potrebno u tom trenutku je snalažljivost, tako da su napravili „srpsku verziju indijskih boja“.

A na pitanje kada se događaji različitih klijenata održavaju u isto vreme – odgovor je da su „spremni da gore“, kako bi ispunili sve želje i zahteve klijenata.

U digital delu agencije rekli su nam da najviše komuniciraju sa influenserima, a da im je svaki dan užurban.

Naravno, uz sve to uvek ide i jedan „savršen blam“. Rekli su nam da su na prezentaciji kod jednog trenutnog klijenta, sve vreme tokom prezentacije umesto imena klijenta izgovarali brend imena glavnog konkurenta. Naravno, klijent je iz toga shvatio koliko truda je uloženo u analizu tržišta i pripremu prezentacije.

Zabavu na radnom mestu odnedavno omogućava im i stoni fudbal, koji su dobili na dan kada je počelo Svetsko prvenstvo u fudbalu, tako da su i oni rešili da organizuju takmičenje kod sebe, koje su nazvali „EG roštiljanje“.

Ljudi u agenciji su, kako nam je rečeno, svesni koliko mora da se radi, ali i potrebe da se u svemu tome uživa.

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife

Piše: T. K./M. P.