Zašto je influenserima prošla godina bila „mračna“

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Privatna arhiva

Prošla godina je za onlajn kreatore – influensere bila “najmračnija godina” do sada zbog promene algoritma na društvenim mrežama, rekao je za BIZLife “jutjuber” Milan Inić.

Inić, koji je od 2009. godine aktivan na “jutjub” sceni preko svog kanala „Yasserstain“, kazao je da je u Srbiji onlajn marketing i generalno digital i dalje nešto novo, što je u prošloj godini dodatno otežalo rad influensera.

“Moraš da držiš isti broj pregleda kako bi se dokazao, ali algoritam je prošle godine bukvalno uradio čitav ‘obrt’, gde nas je naterao da se ‘ljudima ubacujemo u facu’ svojim kreacijama”, rekao je on.

Kako je istakao, desilo se to da su svi odjednom počeli da kreiraju, odnosno da na mreže stavljaju neki sadržaj.

“Platforme su po SEO algoritmima, metadata demografijama počele da biraju šta misle da korisnici žele da vide. Ljudi koji te već dugo prate tako mogu da pomisle da ti ništa ne radiš i ništa ne izbacuješ, jer niko nema naviku da pretražuje tvoj ‘home feed’”, objasnio je Inić.

Dodao je da su se tada svi influenseri “našli u nekom sivom polju”, jer su pomislili da će morati da se reklamiraju da bi ljudi koji žele da vide njihov sadržaj zaista i videli taj sadržaj.

“Recimo, ja nikada nisam osećao bes ili nepravdu – osećam se privilegovano što radim ovo što radim, ali sa druge strane, ako moja majka ne dobije notifikaciju da vidi ono što radim, ona se zapitate šta se dešava”, istakao je Inić.

Ova godina će, kako veruje, biti bolja.

“Samo ne gledajte toliko druge sadržaje jer će onda taj sadržaj uticati na vaš. Imajte svoj glas i kažite ono što vas zanima i tu strast prenesite drugima”, istakao je Inić.

Izvor: BIZLife

Foto: Privatna arhiva