“12 godina gradili posao, a izgubili skoro sve za samo ŠEST NEDELJA”

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Koliko je epidemija koronavirusa duboko pogodila, čak i razorila turizam svedoči i izvršni direktor Airbnb-a Brajan Česki.

Turizam kakvog ga poznajemo je gotov. Ne želim da kažem da nema više putovanja, nego da je model putovanja koji poznajemo umro i da se neće vratiti. Trebalo nam je 12 godina da izgradimo Airbnb, a izgubili smo skoro sve u četiri do šest nedelja”, rekao je Česki.

Od marta su putovanja zaustavljena, gotovo 2,5 milijarde ljudi je zatvoreno u kućama pa ne iznenađuje što smo sve što smo gradili 12 godina izgubili u roku od četiri do šest nedelja, kaže direktor Airbnb-a.

Ističe da su se putovanja promenila, da ljudi žele da putuju, ali i da budu bezbedni. Ne žele da putuju avionom, ne žele da prelaze granice, idu u gradove. Spremni su samo da svojim automobilom odu do obližnjeg malog mesta.

„Zbog toga se, iako se naš posao nije oporavio, dogodilo nešto izvanredno. Krajem maja i početkom juna imamo isti obim rezervacija u Sjedinjenim Državama kao i godinu ranije… bez ikakvog marketinga“, kaže Česki.

Airbnb je dramatično smanjio troškove – milijardu dolara što se marketinga tiče, morali su da otpuste i određeni broj radnika.

Povećali su i procenat dužeg boravka – skoro petina rezervacija namenjena je za boravak duži od 30 dana. Takođe, kako kaže Česki, na njihovoj platformi nisu izgubili nijednog domaćina, čak imaju više domaćina i domova nego pre početka pandemije.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.