„Nestle“ zaključio preuzimanje „Centroproizvoda“

PinterestFacebookTwitterShare

Kompanija „Nestle“ objavila je da je zvanično zaključila preuzimanje poslovanja „Centroproizvoda“, koji je među vodećim proizvođačima hrane u Srbiji. Preuzimanje obuhvata „Centroproizvodov“ asortiman za kulinarstvo (začini, dodaci jelima, supe i prelivi), konditorske proizvode (namazi i čokoladne table) i napitke (napici od čokolade i čajevi).

Predsednik upravnog odbora kompanije „Nestle Adriatik“ Marko Travalja ocenio je da će ta firma preizimanjem bitno ojacati svoju reginalnu poziciju i rast, kombinovanjem jake robne marke „Centroproizvoda“ i lokalne proizvodnje sa „Nestleovim“ kapacitetima za inovacije.

On je naveo da je plan da surčinska fabrika nastavi proizvodnju svih robnih marki, koje uživaju veliko poverenje potrošača, ali će se razmotriti i mogućnosti da se u fabrici proizvode neki od „Nestleovih“ proizvoda, koji se trenutno uvoze.

Generalni direktor „Centroproizvoda“ Nemanja Popov je izrazio uverenje da će preuzimanje pozitivno uticati na prehrambeni sektor u Srbiji, što je od velikog značaja za ekonomski razvoj zemlje.

„Što se tiče robne marke „C“, potrošači će i dalje moći da uživaju u omiljenim proizvodima, ali i novinama koje će „Nestle“ doneti“, kazao je Popov.

Kompanija „Nestle“ je saopštila u junu da je preuzela poslovanje „Centroproizvoda“ , ali detalji nisu objavljeni.

„Nestle“ je najveća prehrambena kompanija na svetu, posluje u 130 zemalja, poseduje 443 fabrike širom sveta i zapošljava 281.000 ljudi.

Kompanija je u 2010. ostvarila prodaju od 105 milijardi dolara i profit od 32,7 milijardi dolara. U takozvanom „Adriatik regionu“ korporacija je prisutna od 2003. godine, zapošljava oko 550 ljudi i upravlja fabrikom sladoleda u Staroj Pazovi.