Najčešće zablude mladih preduzetnika

PinterestFacebookTwitterShare

Kako bi ste izbegli zamke u koje najčešće upadnu mladi preduzetnici vrlo je važno da pri pokretanju sopstvenog biznisa jasno odredite ciljeve. Ukoliko sami pokrećete posao morate biti svesni sledećih stvari:

 Treba mi samo jedna dobra ideja
Svi imaju dobre ideje, ali retke su one koje se na kraju i realizuju. Ukoliko smatrate da će jedan dobar potez promeniti vaše poslovanje –  razmislite još jednom. Svaki dan nekoliko minuta provedite u potrazi za novim rešenjima i prebacite fokus na ideje koje su vam zaista potrebne. Tako ćete unaprediti odnose s vašim ciljnim grupama.
 
Ja to zaslužujem
Naporan rad i odricanje nisu rezultat, već samo deo procesa. Jedino što zaslužujete je ono što ste i zaradili tako da sačekajte opipljive rezultate.
 
Bio bih uspešniji da imam više novca
Nijedno preduzeće nema dovoljno kapitala. Ne brinite o novcu koji nemate, već se fokusirajte na ono čime raspolažete.
 
Trebamo samo smanjiti troškove
Prirodno je fokusirati se na povećanje produktivnosti i minimalizaciju troškova, ali profitabilnost nije direktan rezultat sniženja troškova.
 
Barem imamo odane potrošače
Lojalnost je teško steći i lako izgubiti. Odanost potrošača bazira se na njihovim interesima tako da povećanje cena uprkos privrženosti može dovesti do gubitka klijenata.
 
Mi smo jedna velika porodica
Možete se truditi da stvorite prijateljsku radnu sredinu, ali vaše preduzeće ne sme funkcionisati poput porodice. Jednako kao i potrošači i zaposleni se vode sopstvenim interesima, stoga ih “porodično” okruženje neće naterati da vam ostanu verni.