Zepter ADS pokrenuo magazin o marketingu

PinterestFacebookTwitterShare

„Kada neko želi da razvije poslovanje, uobičajeno je da se okreće promotivnim aktivnostima čiji su  deo baneri i druge vrste oglašavanja na internetu.  Stara podela na „obične“ i „digitalne“ agencije sve više gubi na značaju – u vremenu krize za klijenta se radi sve što poželi.  Otud potreba da se  detalji vezani za efikasnu promociju obelodane i  stave na raspolaganje svima. Marketing magazin pokrenuli smo za dobrobit svih učesnika na tržištu kojima internet može pomoći u poslovanju,“  kaže Aleksandar-Jon Stefan, izvršni direktor ZepterADS, koji je pokrenuo ovaj projekat namenjen  svima koji žele da se informišu o stanju oglašavanja na webu i stanju onlajn nacije.

Predrasuda je da internet služi samo za bezdušnu prodaju.  Prenos informacija putem internet sajta  u smislu kvaliteta uveliko nadilazi reklamne slogane plasirane kao reklame na televiziji ili radiju.  Ono što kompanijama  i brendovima treba je taj transfer informacija – da onlajn populacija sazna, stvori silku, izgradi poverenje u brend.  Zato su internet kampanje danas sastavni deo svih planova za promociju,  a nije retkost da se adrese web sajtova  plasiraju i na bilborde. 

„Prisustvo na internetu može imati oblik interaktivne igrice na Fejsbuku, hora odobravanja na Twitteru, ili, za šta se firme najpre opredeljuju, dobro postavljenog web sajta sa sadržajem koji korisnici cene i koji im realno treba.  Marketing na internetu je najpre usmeren na sajt jer je to ono što se u stvari promoviše društvenim mrežama. U okviru Marketing magazina koji je posvećen internetu  nalaze se rubrike vezane za ePR i  trendove na tržištu kao  i važne događaje u vezi s e-trgovinom,“ dodaje Jelena Jovanović, glavni urednik Marketing Magazina.

Marketing magazin nalazi se na adresi edu.zepterads.rs, besplatan je i  jedini uslov za pristup svim tekstovima je popunjavanje kratkog upitnika u vezi sa navikama u oglašavanju.