SAD: Online oglašavanje pregazilo štampu

PinterestFacebookTwitterShare

Oglašivači u SAD prvi put ove godine potrošiće više novca na online oglašavanje nego na oglašavanje u štampi, pokazuje istraživanje agencije eMarketer.

Prema istraživanju koje je sprovela ta agencija za istraživanje digitalnih medija i marketinga, na online oglašavanje u SAD-u će u ovoj godini biti potrošeno 39,5 milijardi dolara, dok je za oglašavanje u štampanim medijima predviđeno 33,8 milijardi dolara.

U odnosu na oglašavanje na internetu 2011. godine, biće zabeležen rast od 23,3 odsto, što predstavlja ogroman rast, posebno ako je poznato da je i u 2011. godini zabeležen rast od 23 odsto u oglašavanju na internetu.

Očekuje se da internet oglašavanje nastavi da napreduje u narednih pet godina, ali umerenije. Predviđa se da će 2016. godine na ovaj vid marketinga biti potrošene 62 milijarde dolara.

Predviđanje za štampane medije nisu tako optimistična. Očekuje se da oglašivači nastave da smanjuju budžet predviđen za oglašavanje u štampanim medijima na 32,3 milijardi dolara u narednih pet godina, što je za 10 odsto manje u odnosu na 2011. godinu.

Ovo će biti zdrava i dobra godina za oglašivačku industriju, sa rastom od 6,7 odsto i potrošnjom od 169,5 milijardi dolara u SAD-u.

Online oglašavanje, s druge strane, neće ugroziti budžete predviđene za oglase na televiziji. Predviđanja govore da će oglašivači na TV reklamiranje u 2016. godini potrošiti 72 milijarde dolara, što je rast od 18,6 odsto u odnosu na prošlu godinu.