Još tri kružna toka u Novom Sadu

PinterestFacebookTwitterShare

Na produžetku Bulevara Evrope u Novom Sadu, koji je u urbanističkim planovima zaveden kao gradska magistrala, planira se izgradnja saobraćajnog objekta kojim bi se prelazilo preko novosadskog železničkog čvora, saznaje “Dnevnik” iz “Urbanizma”.

Takođe, planiran je još jedan objekat kojim bi se prelazilo preko kanala DTD, navela je arhitekta ovog preduzeća Tatijana Bursać.

– Ovaj deo Bulevara prolazi kroz radne zone sa značajnim poslovnim sadržajem. Na trasi su planirane tri kružne raskrsnice koje bi omogućile da se sadržaji iz ove zone priključe na magistralu – navela je Bursać i dodala da je izgradnja saobraćajnica u planu, ali da se ne zna tačno kada će biti završena.

Što se tiče zelenila, deo magistrale koji prilazi autoputu na istočnoj strani, prolazi kraj naselja Šumice, a prekoputa se nalazi velika zelena površina zaštitnog zelenila čija se namena neće menjati.

Bursać kaže da postoji mogućnost da neki novi planovi izmene ovaj deo grada, ali da se o tom trenutno ne diskutuje. Ona dodaje da je u ovom delu započeta bespravna izgradnja, ali i da se nada da će taj proces biti zaustavljen izgradnjom magistrale i njenim uređenjem.

Kako je i ranije najavljivano u “Urbanizmu”, za period od 2016. do 2020. godine planirano je probijanje Bulvara Evrope od Rumenačke ulice do autoputa, gradnja bulevara uz kanal DTD i spajanje Bulevar Evrope i Bulevara Despota Stefana. U ovom preduzeću imaju u planu i probijanje Ulice Koste Šokice zbog spajanja Venizelosove ulice i Bulevara Jaše Tomića, kao alternative Partizanskoj ulici, te probijanje Ulice Pavla Stamatovića ka Žeželjevom mostu. Postoje i planovi gradnje obilaznice oko Petrovaradina, uređenje Šumske ulice, probijanje Ulice Bate Brkića preko Satelita i produžetak Jovana Dučića i spajanje sa Ulicom Dragoslava Srejovića u Veterniku.

U ovaj petogodišnji period spada i izgranja mosta na stubovima nekadašnjeg “Franca Jozefa” koji će biti započet po završetku Žeželjevog mosta, ako se gradski čelnici budu držali plana razvoja saobraćajne mreže u Novom Sadu koji je načinio “Urbanizam”. Posle 2020. godine najpre se predviđa gradnja mosta preko Kameničke ade i rubnog saobaraćajnog prstena oko grada, a potom i most preko Petrovardinske ade.