Saznajte šest stvari koje su IBM stručnjaci otkrili proučavajući Twitter

PinterestFacebookTwitterShare

Prema pisanju Business Insidera, tim IBM-ovih stručnjaka razvio je posebnu tehnologiju koja praćenjem Twittera može razlikovati poruke koje predstavljaju “pozadinsku buku” od onih koje imaju određenu važnost.

Ovo IBM-ovo rešenje zove se Cognos Consumer Insight, a namenjen je marketinškim stručnjacima koji pomoću njega mogu meriti uspešnost neke kampanju i reakciju korisnika na društvenim mrežama.

 Međutim, razvijajući ovu tehnologiju, stručnjaci su otkrili neke zanimljivosti vezane uz Twitter:

1.U jednoj sekundi pojavi se 10 tvitova u kojima se spominje Starbucks.

2.Popularnost Lady Gage je “super-linearna” što znači da povećava bazu pratilaca brže nego što Twitter dodaje nove profile. Popularnu pevačicu na Twitteru prati više od 18 miliona korisnika.

3.IBM može predvideti vreme čekanja na aerodromima prikupljajući informacije putem Twittera, na način da pretražuju poruke koje spominju aerodrome. Oni traže od tviteraša da im odgovore koliko dugo čekaju.

4.Tvitovi korisnika mogu otkriti odakle su oni zapravo. Proučavanjem poruka stručnjaci mogu s velikom tačnošću otkriti da je li korisnik ne primer sa zapada, istoka ili juga SAD-a.

5.Zbog ograničenosti poruka na 140 znakova i korištenja skraćenica, na Twitteru se praktično razvio poseban jezik, uključujući i – psovke.

6.Korisnici Twittera će pre napisati nešto negativno, nego pozitivno.