Pobedite pospanost na poslu

PinterestFacebookTwitterShare

Iako je nedavno prošlo podne, vama se čini kao da je osam uveče i jedva držite oči otvorene iznad radnog stola? Niste jedini. Mnogi ljudi posle dva popodne osećaju jak umor i svakodnevno se bore da ostanu koncentrisani. Međutim, postoji nekoliko trikova kako se boriti protiv umora.

U trenucima umora najčešće uzmemo još jednu šolju kafe ili grickamo hranu punu šećera misleći da ćemo dobiti energiju. Ali, stručnjaci kažu da ima nekoliko pametnijih stvari koje nam mogu pomoći.

Pre svega kafa i proizvodi sa šećerom nisu preporučljivi u ovim trenucima jer pomoć pružaju samo kratkoročno. Umesto toga nutricionisti preporučuju unos hrane bogate proteinima.

Mali hranljivi obroci takođe mogu pomoći u borbi protiv pospanosti u poslepodnevnim časovima. „Devet od deset osoba koje su pojele kvalitetan doručak manje su bile morne u toku popodneva“, iznosi nutricionistkinja Elizabet Somer, autorka knjige „Food and Mood“.

Preporuka je da ispijanje kafe za vreme pauze zamenite šetnjom kad god je to moguće. Iako ste pretrpani obavezama i dan vam je kratak, nije pametno varati telo jer ono ima svoje potrebe. Svaki trenutak koji ukradete od noćnog sna telo će pokušati da nadoknadi tokom dana pa pokušajte da odspavate osam sati bez pauze i odmorite se, jer će tako biti efikasniji.