Intervju: Kosta Petrov, “Experience”

PinterestFacebookTwitterShare

Kosta Petrov je osnivač i generalni direktor kompanije The P.World, globalne Experience kompanije sa kancelarijama u Ujedinjem Arapskim Emiratim, Češkoj i Makedoniji.
 
Kao glavni organizator koncepta „Experience“ u Beogradu će od 8. do 9. marta 2012. godine na događaju The Corporate communication experience 2,  koji će po drugi put okupiti dvadeset najvećih komunikacionih stručnjaka današnjice, nastoji da Beograd brendira kao globalni centar public relations komunikacija u ovom delu sveta. O tome govori I u intervjuu za Bizlife portal.
 
Možete li nam ukratko predstaviti konferenciju „The Corporate Communications Experience“?


Nekadašnji privatni sekretar princeze Dajane, Telenor, Jumeirah Group, National Commercial Bank, Philips, IPSOS, The World Bank, samo su neki od spikera koji će nastupiti na najvećem globalnom PR događaju u regionu “The corporate communication experience II”, koji će se održati 8. i 9. marta 2012. godine u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu.
Nastavljamo revoluciju u oblasti komunikacije. I ovaj put pozvali smo vodeće profesionalce iz oblasti globalne korporativne komunikacije da podele iskustvo i trendove koji vladaju na svetskoj sceni. Ovo je nastavak priče koji nosi simboličan naziv „Show must go on“ i koju smo započeli prošle godine kada smo organizovali prvi najveći globalni događaj u oblasti globalne korporativne komunikacije na Balkanu, koji je posetilo preko tri stotine delegata i 150 vodećih srpskih kompanija. To je tek bio početak-nastavljamo da pomeramo granice kroz organizaciju susreta stručnjaka, koji za nas nisu samo događaj, već više od toga- Experience.
 
Šta novo možemo da očekujemo u odnosu na predhodnu godinu?
 
Pre godinu dana kada smo radili na prvom događaju, mnogi nisu verovali da ćemo napraviti takve rezultate. Mnogi su mislili da se neće ni desiti na kraju, ali desio se, jer je bio rezultat pažljivo kreirane i sprovođene strategije. Svi u kompaniji The P. World verujemo u ostvarenje snova i trudimo se da uvek učinimo sve da bismo realizovali svoje snove. Ipak, svaki ostvaren san ne daje nam trenutak predaha, već motivaciju da postignemo još više, da odemo korak dalje i da sanjamo veće snove. Tako ćemo i ove godine, svim delegatima, ponuditi više od konferencije- Experience. U tu svrhu odabrali smo i poseban prostor na kojem će se desiti magija, veliku scenu Jugoslovenskog dramskog pozorišta.
Na novom „The corporate communication experience“ otvorićemo mnoge nove teme. Nekadašnji privatni sekretar princeze Dajane predstaviće zlatna načela reputacionog menadžmenta Master klase; Pretvaranje reputacionog rizika u tržišnu mogućnost – Ipsos; Merenje efekata PR aktivnosti – Philips. Zašto socijalni mediji ne mogu bez tradicionalnog PR-a- Microsoft International; Kako socijalni mediji ojačavaju internu komunikaciju- Telenor Grupa. Najvažnije taktike komunikacije luksuznih brendova- Jumeirah Group. Dođite i uverite se zašto je “The corporate communication experience I” bio događaj o kojem se najviše pričalo, a zašto će “The Corporate Communication experience II” postati doživljaj o kojem će se tek pričati“.
 
Koje govornike biste posebno izdvojili i zašto?


Patrik, bivši privatni sekretar princeze Dajane je moj dobar prijatelj. Retko kad prihvati da govori na konferencijama i uopšte. Zato smo bili izuzetno radosni kada je prihvatio da dođe u Beograd. Smataram da je on jedina osoba koja je najbolje poznavala princezu u potpunosti. Njegove priče koje će podeliti sa delegatima su neverovatne. Mislim da će ljudi biti fascinirani. Njegova žena takođe će biti jedan od spikera. Meri Džo Džakobi, je jedan od naistaknutijih svetskih lidera u reputacionom menadžmentu. Upravo ona je upravljala BP komunikacijom u vreme izlivanja nafte u Golfskom zalivu u Meksiku. Oboje su par iz snova, kako u privatnom tako i u profesionalnim životu. Takodje, još petnaest spikera podeliće svoja neverovatna iskustva i priče.
 
Koje predavanje je ostavilo najveći utisak na vas prošle godine, odnosno koje je bilo najzapaženije među posetiocima konferencije?


Mislim da su sva predavanja prošle godine ostavila svaka na svoj način specifičan utisak i vrstu oduševljenja na posetioce. Lično jako mi je teško da izdvojim najzapaženije jer je nastupilo dvadeset globalnih PR gurua koji menjaju svet PR-a i postavljaju trendove na dnevnom nivou. Gledano kroz širu vizuru na sam događaj, ono što je na mene ostavilo najjači utisak je što je prošlogodišnje izdanje„ The corporate communication experience“ promenilo je zauvek regionalnu PR industriju i prvi put u regionu napravljen je takav događaj. Ponosni smo što smo započeli revoluciju u oblasti PR-a i počastvovani saznanjem da smo učestvovali u oblikovanju globalnih PR trendova. Događaji kao što je „The corporate communication experience“ doprinose brendiranju Srbije kao zemlje u kojoj su prepoznate i pronađene nove mogućnosti za prosperitet i kreiranje globalnih trendova. Fascinantno je saznanje da ćemo upravo sa ove tačke na mapi sveta, sa Balkanskog regiona, sigurno promeniti svet PR-a.