‘Bakina tajna’ osvojila svetsku nagradu za najbolji dizajn ambalaže

Brend ’Bakina tajna’ srpske kompanije Foodland dobio je svetsku nagradu WorldStar za najbolju ambalažu u kategoriji hrane, na svečanosti koju je Svetska organizacija za pakovanja organizovala u Sidneju, saopštila je ta kompanija.

Po prvi put u srpskoj istoriji, jedna domaća kompanija osvojila je globalno priznanje u oblasti dizajna pakovanja, čime je Foodland stao rame uz rame sa najvećim svetskim brendovima kao sto su McDonalds, Coca Cola i Johnny Walker, navedeno je u saopštenju. Na najprestižnijem  takmičenju amabalaža na svetu "World Package Grand Prix", na kome učestvuju samo kompanije pobednici regionalnih takmičenja, redizajnirana linija ’Bakine tajne’ zauzela je šampionsku poziciju u konkurenciji 148 zemalja sveta.

U ime Foodland-a nagradu je primio generalni direktor kompanije Vaso Lekić.

"Nagradu donosimo u Srbiju uvereni da će ona biti podsticaj za celo naše tržište da počne da razmišlja u pravcu unapređenja amabalaže. Verujem da vrhunski proizvod zaslužuje vrhunsku ambalažu. Mi smo puno energije, snage, vremena, ideja utrošili da bismo dobili savršeno pakovanje i ova nagrada je veliko ohrabrenje i nabolja moguća potvrda da smo uradili veliku i pravu stvar", izjavio je Lekić.

Proizvodi kompanije Foodland, koji stižu sa obronaka Kopaonika, prodaju se u više od 25 zemalja sveta. U Australiji su omiljeni sokovi ’Bakina tajna’, u Rusiji džem, dok Japanci najviše vole domaći ajvar koji rado jedu sa pirinčem, navedeno je u saopštenju.