90% potrošača misli da kompanije treba da nastave OGLAŠAVANJE, 71% očekuje POPUSTE

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, sprovela je istraživanje na više od 2.000 potrošača u Srbiji uzrasta od 18 do 65 godina, koje je pokazalo da samo 9,5 odsto njih misli kako bi kompanije trebalo da prekinu komunikaciju u toku vanrednog stanja. 

Čak 77 odsto smatra da bi brendovi trebali da nastave informisanje javnosti o svojim aktivnostima.

Gotovo svi ispitanici smatraju (95 odsto) da kompanije treba da komuniciraju ohrabrujućim tonom u doba pandemije i ponude pozitivnu perspektivu.

Više od 38 odsto smatra da bi kompanije trebalo da komuniciraju na potpuno identičan način kao što su to radili pre krize, dok 55 odsto misli da bi trebalo da govore o sopstvenom brendu na bezbrižan i lagan način. Samo 12 odsto ispitanih reklo je da bi brendovi trebalo da komuniciraju šaljivim tonom.

Fokus kompanija – briga o zaposlenima

Kada je u pitanju uloga kompanija u doba pandemije, 87 odsto potrošača veruje da bi brendovi trebalo da im pomognu u svakodnevnom životu, 61 odsto da bi trebalo da informišu ljude o tome šta rade, a 81 odsto da kompanije ne bi trebalo da koriste aktuelnu situaciju zarad profita.

Čak 91 odsto ispitanika smatra da kompanije u ovom trenutku treba da stave fokus na brigu o zaposlenima, kao i da njihovo zdravlje treba da im bude ključni prioritet.

Oko 34 odsto potrošača želi da vidi kompanije kako planiraju da zaštite isporuku usluga ili proizvoda, dok više od 86 odsto želi da vidi kompanije koje daju donacije svojih proizvoda ugroženom stanovništvu.

Generalno, 57 odsto potrošača očekuje od svojih omiljenih brendova da komuniciraju svoje CSR aktivnosti u medijima.

S obzirom na krizu, smanjene plate i znatan broj ljudi koji su ostali bez posla, čak 71 odsto potrošača želi da im kompanije ponude popuste i promocije, a 29 odsto očekuju kvalitetniju uslugu i bolje korisničko iskustvo. Nešto više od 21 odsto ispitanika očekuje više loyalty programa i konkretne benefite.

Uprkos rezultatima istraživanja, mnoge kompanije povlače oglasne kampanje i revidiraju budžete za oglašavanje. Istraživanje na 100 kompanija u Srbiji u organizaciji Marketing mreže otkrilo je da je 57 odsto brendova odložilo ili revidiralo svoje kampanje za mesec april/maj ove godine, dok je 64 odsto smanjilo ili revidiralo budžete i feejeve prema agencijama.

Od početka vanrednog stanja, 23 odsto kompanija otkazalo je saradnju na projektu ili ugovore sa marketinškim agencijama.

Izvor: BIZlife

Foto: Pixabay