Austrijski mediji o dolasku srpskog start-apa: Uber dobio jaku konkurenciju

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Dolazak srpske kompanije CarGo u Beč nije prošao nezapaženo što se tiče tamošnjih medija, saopštila je ta kompanija.

Kako navodi CarGo, austrijski mediji su ocenili da su poznate aplikacije Uber i Taxify&Co dobile jaku konkurenciju, čime će se unaprediti tržište transporta, a građanima ponuditi bolja usluga.

Poznate dnevne novine “Heute“ navele su da je CarGo doneo konkurenciju na tržištu prevoza i ističu da je CarGo ponudio jeftiniju uslugu od svetski poznatog Ubera. Novinari tog lista, koji su isprobali CarGo aplikaciju, naveli su da su za vožnju u trajanju od 14 minuta platili devet evra, dok bi za istu relaciju preko Ubera platili 12,75 evra.

Sa druge strane, austrijski „Kronen Zeitung“ ističe kao prednost CarGo aplikacije potpunu transparentnost troškova i sigurnost jer korisnici mogu pre poručivanja vožnje da vide koliko će ih ona koštati.

Sajt „Leisure communication“ je istakao popust od 5 evra koji je CarGo obezbedio svim korisnicima aplikacije za prve tri vožnje, dok sajt “Future zone“ ističe da je CarGo ponudio kvalitetnu uslugu građanima i poštenu saradnju sa partnerskim kompanijama.

„Beč je postao bogatiji sa novom platformom za mobilnost. Kompanija koja je osnovana u Beogradu (Srbija), proširila se i na Cirih (Švajcarska), sada i na  austrijsku prestonicu“, navode austrijski mediji i ističu da je CarGo obezbedio kvalitetnu i povoljnu uslugu građanima Beča i dobar prihod za vozače i iznajmljivače automobila,  što je „rezultat posedovanja moderne flote i pažljive usluge“.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay