BIZLife intervju: EXIT festival je premium brend koji ispunjava obećanja

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo/EXIT fondacija

Ivan Petrović, izvršni direktor EXIT Fondacije i glavni odgovorni za vođenje društvenih poslova i javnih odnosa za EXIT festival, čovek sa velikim iskustvom u koncertnoj i kreativnim industrijama govorio je za BIZLife o tome šta je uspeh, kako se gradi brend i dao savete mladima koji započinju biznis.

Kako se to pravi brend? Koji su početni koraci u poslu koji vode tome da proizvod postane brend?

Ima jedan čitav postupak brendiranja, ali mislim da je kod nas u Srbiji ta grana još uvek u povoju. Mi imamo odlične proizvode i kulturno nasleđe, ali nam brending fali. U suštini vi prvo morate imati viziju vrednosti koje brend predstavlja. Odmah zatim takozvano brend obećanje. I ono što je jako važno – da ga svaki put ispunite.

Kapije ovogodišnjeg EXIT festivala zabeležile su rekord od više od 215.000 ulazaka od strane posetilaca iz više od 60 zemalja širom sveta. Među njima su prednjačili gosti iz zemalja nekadašnje Jugoslavije, dok je veliki broj gostiju stigao iz zemalja Zapadne Evrope.

Kada se ekonomskom efektu koji je EXIT imao u Srbiji doda i ustanovljenih 10,1 milion evra doprinosa Sea Star festivala u Hrvatskoj, kao i 9,9 miliona evra od Sea Dance festivala crnogorskoj privredi i zasad neprocenjen efekat Revolution festivala na rumunsku ekonomiju, EXIT je regionu je ukupno doneo najmanje 34 miliona evra.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo/EXIT fondacija

Piše: M.G. B.M

Komentari 2

  1. milijana

    Svi su oni sedeli po zatvoru za malverzacije i kradje, ali su ih spasli drugari iz DOS-a. Sada se tu hvale, a zaseli su na grbaču svih nas. Dosta bre, znamo sve o vama i pamtimo.

  2. Gagi

    Rispekt za najveci brend u Srbiji i to sta EXIT ekipa sve uspeva da napravi. Jedino kad je EXIT se u NS osecam kao da smo centar sveta!