Bolje će nas TARGETIRATI: Najk kupio startap profesora sa MIT-a koji PREDVIĐA šta kupci žele

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Najk je saopštio da je kupio startap Celect koji bi trebalo ovoj kompaniji da poboljša analitičke i prediktivne sposobnosti.

Može se reći da je Celect tehnologija izašla iz MIT-a s obzirom na to da su oba suosnivača kompanije profesori na MIT-u (Devavra Šah profesor na odeljenju za elektrotehniku i računarske nauke i Vivek Farias koji predaje na MIT školi mendžmenta).

Tehnologija startapa fokusirana je na uvid u podatke nakon što im se doda gomila strukturiranih i nestrukturiranih maloprodajnih podataka.

Ovi uvidi omogućavaju trgovcima da vide analizu troškova i koristi za uređenje svog inventara, nešto što bi moglo da zanima Najk, koji je prošle godine prikupio 36,4 milijarde dolara prihoda.

„Kako potražnja za našim proizvodom raste, moramo biti vođeni uvidima, optimizacijom podataka i hiper-fokusirani na ponašanje potrošača. Na ovaj način možemo bolje da služimo potrošačima“, izjavio je Erik Sprunk, operativni direktor Najka.

Uslovi ugovora nisu obelodanjeni

Najk nije otkrio iznos dogovora, ali je potvrdio da će zaposleni Celect-a „odmah biti integrisani u Najkov globalni operativni tim.

Celect je prikupio više od 30 miliona dolara od investitora, uključujući August Capital, NGP Capital i Activant Capital. Kompanija je prošle godine u jednoj seriji finansiranja prikupila 15 miliona dolara.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay