Brendiran leskovački roštilj

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Ćevabdžinice i restorani koji budu želeli da prave i prodaju leskovački roštilj moraće za to da imaju sertifikat Privredne komore Srbije.

Leskovac je zvanično postao nosilac žiga koji štiti ovaj brend, a sertifikate je zasad dobilo 10 leskovačkih restorana.

Nakon godina rada i truda, kaže direktor Regionalne privredne komore Jablaničkog i Pčinjskog okruga Goran Jović, Leskovac je konačno brendirao svoje poznate specijalitete sa roštilja.

Konačno smo došli do kraja ovog našeg najznačajnijeg projekta, jer specijaliteti sa roštilja su jedan od najznačajnih brendova, ne samo juga Srbije, ne samo Leskovca, nego čitavog regiona, kaže Jović.

Oni koji žele da dobiju sertifikat da bi prodavali leskovački roštilj, moraće da prođu određene obuke, kaže Jović, ali i da specijalitete pripremaju po tradicionalnom receptu.

Sledeći korak je da praćenje i kontrola restorana, a oni koji prodaju naš brend bez sertifikata, biće na neki način sankcionisani. Naravno, svi mogu da se prijave i da posle obuka dobiju sertifikate, kaže Jović.

Postupak brendiranja leskovačkog roštilja radio se sa partnerima iz Bugarske komore iz Vraca. Projekat je vredan 170.000 evra, radio se preko IPA programa koji finansira Evropska unija.

Inače, Leskovac je do sada brendirao roštilj-meso, leskovačku spržu i ajvar, a kako je Jović ranije najavio, u planu je zaštita leskovačkog pinđura i ljutenice, kao i meda.

Izvor: Južne vesti

Foto: Pixabay

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.