Brendiranje zaboravilo zdrav razum: Eplove prodavnice izgubile osnovnu funkciju

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Čini se da su Eplove prodavnice, kojih je 504 širom sveta, izgubile svoju primarnu funkciju – prodaju.

Sve se više potrošača, ali i bivših i sadašnjih zaposlenih, žali da je u njihovim prodavnicama dobiti savet o proizvodu ili ga nedaj bože kupiti, postalo gotovo nemoguća misija.

Briga o izgledu i konceptu Eplovih prodavnica i snažan naglasak na brendiranje, postali su, izgleda, važniji i glasniji od same prodaje i brige o zadovoljstvu kupaca.

Pored toga, kvalitet zaposlenih opada, a sve je teže u prodavnicama doći i do tehnoloških stručnjaka koji bi klijentima mogli da pomognu s brzim i jednostavnim popravkama ili im pokazali kako se uređaj pravilno koristi.

Nakon što je ovaj tehnološki div u januaru zgranuo investiture na Volstritu objavivši da će prihodi od prodaje tokom prazničnog kvartala biti znatno ispod očekivanja, prvi čovek Epla Tim Kuk objavio je i da će na mesto direktorke maloprodaje doći dugogodišnja menadžerka u Eplu Dejrdr Ogbrijen.

Naslednica dosadašnje šefice trgovine na malo, Andžele Ahrentc, moraće što pre da pronađe način da više od 500 Eplovih prodavnica širom sveta prilagodi stvarnim potrebama kupaca.

To će, verovatno, podrazumevati odmicanje od pomodarskih i, čini se, nefunkcionalnih prodavnica i osmišljavanje prostora u kojima će klijentima biti jasno šta gde mogu da urade ili traže, kao i ko im u tome može pronaći.

Izvor: Novac.hr

Foto: Pixabay