Čadež: Veće ulaganje u stočarstvo zbog otvaranja tržišta Turske

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Marko Rupena

Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež izjavio je da je otvaranje tržišta Turske za izvoz junetine uticalo na veće ulaganje srpskih proizvođača u svoje kapacitete.

On je za Radio-televiziju Srbije rekao da je to uticalo i na cene junetine u Srbiji.

“Kada se otvori tako veliko tržište kao što je Turska, naravno da dođe do te promene i u cenama. Sada se to polako koriguje, naši proizvođi dosta ulažu u svoju proizvodnju i klanice”, rekao je Čadež.

On je kazao da je osnovni zadatak PKS “internacionalizacija srpske privrede” i naveo da je tržište Egipta takođe sada otvoreno za poljoprivredne i prehrambene proizvode iz Srbije.

“Imali smo sajam SIA na kojem je učestvovalo 27 kompanija, više od 1.500 sastanka su održale, neke od sprskih kompanija su već potisale ugovor, što se inače retko dešava kada ste na samom sajmu”, pojasnio je Čadež.

Čadež je rekao da su njegovi saradnici na putu za Veronu u Italiji, gde rade na predstavljanju potencijala srpskih kompanija.

Izvor: Beta

Foto: Marko Rupena

Piše: T. K.