Digitalna transformacija globalnih lanaca nabavke

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Lanac nabavke je za većinu kompanija najvažniji proces. Kompletan lanac nabavke podrazumeva sve od nabavke delova, preko proizvodnje, do isporuke, čak i povrata uloženih sredstava! Digitalno postaje nova norma, opšteprihvaćeni standard u različitim oblastima i disciplinama modernog sveta. Digitalna transformacija poslovanja i svakodnevnih životnih aktivnosti postaje imperativ današnjeg društva, čime se stvaraju mogućnosti za kreiranje novih poslovnih modela, savremenih komunikacija i stvaralaštva.

Motivisana ovim velikim promenama u kojima digitalne usluge imaju posebno značajnu ulogu, NCR korporacija, kao lider u digitalnim inovacijama, u saradnji sa Centrom za globalne kompanije iz Njujorka, dovodi 7. Svetski forum izvršnog liderstva u Beograd. Ovaj prestižni globalni forum se po prvi put održava u centralnoj Evropi. Na forumu se može učestvovati samo uz pozivnicu, a organizuje ga Institut za digitalne lance nabavke (DSCI) u hotelu Kraun Plaza Beograd 19. i 20. septembra.

Nekoliko vodećih svetskih kompanija, kao i relevantne firme iz istočne Evrope i Srbije, podeliće svoje znanje o onome što se smatra najvažnijom transformacijom poslovanja u narednih pet godina, a to je prelazak na digitalne lance nabavke, koji donose prihod i grade odanost klijenata, a smanjuju troškove.

Kompanije širom sveta pronalaze načine da povećaju prihode i unaprede usluge (ne samo da smanje troškove!) putem digitalne transformacije svojih lanaca nabavke. Klijenti zahtevaju više i očekuju više u pogledu poštovanja preciznosti isporuke, brzine, personalizacije i rokova. Automatizacija rutinskih poslova postaje standard i koriste se nove tehnologije, kao što su veštačka inteligencija/mašinsko učenje (AI/ML), algoritmi i blokčejn.

Poslovanje NCR korporacije se zasniva na strategiji digitalizacije poslovnih procesa (Digital First), sa naglaskom na digitalnoj transformaciji u cilju unapređenja poslovanja naših klijenata.

„Jedan od šest prioriteta naše strategije su digitalno povezane usluge (Digital Connected Services), a upravo je Srbija, zahvaljujući našem talentovanom i posvećenom timu, postala centar za razvoj i implementaciju ovih usluga. Tokom proteklih osam godina NCR u Srbiji je prešao put od centra za korisničku podršku koji odgovara na upite klijenata do centra koji za naše klijente stvara jedinstvena korisnička iskustva, prateći njihovo poslovanje u realnom vremenu, kako bi ga učinio predvidivim, sigurnijim i jednostavnijim“, izjavio je Stefan Lazarević, generalni direktor kompanije NCR Srbija i direktor spoljnih poslova NCR korporacije za Evropu, Bliski istok i Afriku.

„Digitalni lanac nabavke je obavezan za uspešne globalne kompanije. Cilj je rast prihoda i smanjenje troškova uz zadovoljne klijente. Institut za digitalne lance nabavke sarađuje sa kompanijama širom sveta kako bi se ubrzao razvoj njihovih digitalnih lanaca nabavke. Radujemo se prilici da razmenimo ideje sa učesnicima i naučimo kako kompanije pojedinačno pristupaju ovom izazovu”,  izjavio je Džordž Bejli, generalni direktor DSCI-ja.

Kao lider u digitalnim inovacijama, NCR želi da primeni svoje globalno iskustvo i znanje u Srbiji i da joj pomogne u daljem razvoju IT tehnologija i procesa digitalne transformacije.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay