Fejsbuk ulaže 100 MILIONA USD u lokalne medije ŠIROM SVETA

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

S obzirom na to da ljudi širom sveta već neko vreme provode u samoizolaciji i da se još uvek ne zna do kada će trajati takav život, milioni ljudi provode dane na Internetu kako bi saznali najnovije informacije o pandemiji koronavirusa.

Iako mediji upravo zbog toga beleže veliku posećenost, oni takođe moraju da se bore sa ekonomskom krizom koja pogađa kompanije koje se oglašavaju u medijima.

To je razlog zbog kojeg je Fejsbuk najavio da će uložiti 100 miliona dolara za podršku medijske industrije tokom krize.

„Medijska industrija radi u vanrednim uslovima kako bi ljude informisala tokom pandemije koronavirusa. U vreme kada je novinarstvo potrebno više nego ikada pre, prihodi od oglasa opadaju zbog ekonomskog uticaja koji pogađaju svet usled pandemije. Lokalni mediji su posebno na udaru, čak iako ljudi uz pomoć njih dolaze do informacija koje im pomažu da sačuvaju svoje prijatelje i porodicu”, navode iz Fejsbuka.

Od 100 miliona dolara, 25 miliona će otići direktno na finansiranje lokalnih novinskih organizacija putem hitnih subvencija preko Fejsbuk novinarskog projekta. Iako će 25 miliona dolara biti distribuirano širom sveta, prvi krug subvencija za hitne slučajeve biće distribuiran u 50 lokalnih redakcija u SAD-u i Kanadi.

Ipak, najveći deo Fejsbukove donacije u iznosu od 100 miliona dolara potrošiće se na dodatne marketinške troškove. Fejsbuk će potrošiti 75 miliona dolara na reklamiranje medijskih sadržaja širom sveta.

„Ako je ljudima potrebno još dokaza da je lokalno novinarstvo vitalni javni servis, dobiće ih sada. I dok se skoro sva preduzeća suočavaju sa nepovoljnim finansijskim efektima ove krize, prepoznajemo da smo u povlašćenijem položaju od većine i želimo da pomognemo“, navodi se na Fejsbukovom blog postu kojim se najavljuje ova inicijativa.

FB izdvaja 100 mil. USD za pomoć malim preduzećima ugroženim epidemijom


Sve informacije o koronavirusu možete pronaći u posebnoj rubrici na našem sajtu COVID-19.

Izvor: BIZlife

Foto: Pixabay