Ford i Alibaba otvaraju automatsku prodavnicu automobila

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Kineska Alibaba Group i američki proizvođač automobila Ford udružili su snage kako bi otvorili automatsku prodavnicu automobila u kineskom gradu Guangžou.

Radi se o građevini s pet spratova u kojoj su smeštena 42 različita modela automobila, a među njima su SUV Ford Explorer i Mustang.

Automatska prodavnica omogućava potencijalnim kupcima da vide, testiraju i kupe vozila putem Alibabine online platforme za kupovinu pod nazivom Tmall.

Prodavnica će biti otvorena 23. aprila, a potencijalni kupci će imati pravo na trodnevno testiranje pre odluke da li će kupiti automobil ili ne. Kupci mogu uzeti i drugi automobil ako prethodnim nisu zadovoljni.

Prošle godine su Ford i Alibaba dogovorili trogodišnje partnerstvo koje omogućava američkoj kompaniji nove mogućnosti prodaje, kao što su preprodaja, test vožnje, opcije lizinga i slično.

Ovo nije prvi put da Alibaba prodaje automobile putem mobilne aplikacije. Pre dve godine Maserati je prodao 100 automobila za 18 sekundi tokom fleš prodaje na Tmallu.

Izvor: SEEbiz

Foto: Pixabay