Gorenje stiglo i do kineskog tržišta

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Kompanija Gorenje, koja je nedavno postala deo kineske Hisense Group, lansirala je  svoje premijum kućne aparate na tržište Kine i time proširila svoj međunarodni portfolio na više od 90 zemalja širom sveta.

Samo par meseci nakon što je postala deo Hisense Group, kompanija Gorenje ušla je na kinesko tržište bele tehnike sa svojim inovativnim, tehnološki naprednim kućnim aparatima, koji pored vrhunskog dizajna, nude funkcionalnost i uštedu energije.

Tokom jučerašnje prezentacije u Pekingu, kupcima, distributerima i medijima predstavljen je širok asortiman uređaja koji će biti dostupni u odabranim maloprodajama u Kini, dok će se dodatni dobavljači uključiti do kraja ove godine. Gorenje planira da svi uređaji budu u potpunosti dostupni na većini prodajnih mesta u prvom tromesečju 2019. godine.  čna korisnicima.

Gorenje je prvi proizvođač u svetu koji je uveo elektronsku kontrolu kućnih aparata na dodir, a diktiralo je i trendove u korišćenju staklenih i TFT monitora, kao i trend kućnih aparata u bojama koji su danas globalno popularni.

Gorenje je u potrazi za jedinstvenim dizajnom svojih aparata počelo i saradnju sa svetski poznatim dizajnerskim imenima poput Pininfarine, Karim Rašida, Ora ïto-a, Filipa Starka, što je posebno uspešna tradicija koju kompanija neguje već skoro dve decenije. U prilog tome, govore i brojna međunarodna priznanja za dizajn i inovativnost koja ovu kompaniju svrstavaju među vodeće proizvođače kućnih aparata.

Izvor: BizLife

Foto: Promo