H&M kupio deo tehnološkog startapa radi poboljšanja onlajn trgovine

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Modni lanac “H&M” kupio je mali deo “Klarne”, švedskog startapa koji se bavi finansijsko – tehnološkim uslugama, a kako bi usavršio onlajn trgovinu.

“H&M” je već nekoliko godina u finansijskim problemima zbog prevelike količine neprodate odeće, do čega je došlo zbog fokusa na fizičku trgovinu. Ali, kako bi promenio svoje poslovanje, švedski maloprodajni div platio je oko 20 miliona dolara za udeo manji od jedan odsto u “Klarni”.

“Klarnina” digitalna platforma integrisaće “H&M”-ovu digitalnu i fizičku prodavnicu, kako bi obožavatelji tog lanca brze mode dobili “besprekorno, personalizovano i zanimljivo iskustvo kupovine” na 14 evropskih tržišta, saopštili su iz kompanije.

Takvo poslovanje planiraju da prošire i na područje SAD i Azije.

“Klarna” će pojednostaviti proces dostave i vraćanja kupljenih artikala, koji su bili izvor mnogih frustracija “H&M”-ovih klijenata. Švedski startup će i poboljšati plaćanje artikala kako u fizičkoj kupovini, tako i u digitalnoj, pa će olakšati kupovinu putem mobilne aplikacije.

Potrošači će moći da plate odabrani artikal putem aplikacije na svom telefonu iz udobnosti svog doma, ali i dok su u prodavnici.

“Klarna” je osnovana u Stokholmu 2005. godine i jedan je od startapa procenjene vrednosti veće od milijardu dolara. Sarađuje sa ASOS-om, Adidasom i Ikeom, ali novo partnerstvo sa švedskim modnim lancem najveće je partnerstvo te kompanije.

Izvor: Seebiz

Foto: Pixabay

Piše: T. K.