Junajted grupi naloženo da proda sportske kanale u Sloveniji

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Slovenačka Agencija za zaštitu konkurencije (AVK) naložila je Junajted Grupi, vlasniku najvećeg kablovskog operatera u Sloveniji, Telemaha, da proda 13 sportskih programa iz svog segmenta Sport klub, zbog povrede pravila konkurencije.

Kako prenosi portal siol.net, Junajted Grupa mora da pripremi sve u vezi s prodajom 13 kanala u roku od 90 dana, i treba da realizuje prodaju kanala za šest meseci uz mogućnost produženja tog roka. Dok se prodaja ne završi, Grupa mora redovno da izveštava o toku postupka AVK.

Pored toga, Junajted Grupi je zabranjeno da prenosi sportske kanale u naredne tri godine, izuzev onih koji emituju borilačke veštine.

Odluka dolazi posle pet godina otkako je Agencija za zaštitu konkurencije pokrenula inicijalni postupak, nakon što su pretplatnici Siol televizije ostali bez sportskih kanala jer je Adria Media, u vlasništvu Junajted Grupe, tražila od Telekoma Slovenije, vlasnika Siola, da im za kanale plaća znatno višu cenu nego Telemah.

Junajted Grupa, koja je ovaj programski segment kupila od vlasnika S.C. IKO Poljska, već se žalila na presudu, navodeći da odluka AVK ne poštuje proceduralne standarde i da je “izuzetno diskriminatorska i loša za sve ljubitelje sporta u Sloveniji”.

Dodaju da su pokrenuli “sve potrebne pravne procedure za suspenziju odluke i uložili žalbu protiv odluke i zahtev za naknadu štete zbog nanošenja ozbiljne ekonomske štete”.

Prema portalu siol, Grupa u roku od šest meseci mora da proda spotske kanale: SK1, SK2, SK3, SK4, SK5, SK6, SK1 HD HD SK2, SK3 HD HD SK, SK Golf, SK golf HD i “Lov i ribolov”.

Izvor: Blic

Foto: Pixabay