Južne vesti: Koridor popucao pre prvih vozila

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Na samom ulazu na deonicu budućeg Koridora 10 od Niša ka Pirotu, koja još nije ni otvorena, asfalt je popucao, pa krpljen, pišu Južne vesti.

Na saobraćajnici su sada radnici koji ispituju tlo i saniraju rupe, ali i predstavnici izvođača koji brane pristup i fotografisanje, a ne daju objašnjenje kako su moguća tolika oštećenja na putu koji još nije ni otvoren za saobraćaj.

Između železničkog i mosta na Nišavi, nedaleko od ulaska na Istočni krak Koridora 10 kod Proseka, zakrpe vijugaju preko popucalog asfalta. Skinute su i zaštitne ograde.

Ovaj deo puta zvanično je završen još 2016. godine, ali njime ne prolaze vozila jer nisu završeni planirani tuneli.

Radnici grčkih firmi Akror i Terna, ispituju tlo. Navodno, tlo je krivac za propadanje asfalta. Novinari Južnih vesti nezvanično, od stručnjaka uključenih u izgradnju, saznaju da je problem i u podlozi za asfalt.

Međutim, kako je došlo do ovakvog propusta, ko će za to da snosi posledice i koliko će da oduži otvaranje ovog kraka Koridora 10, zasad nema odgovora iz Koridora Srbije, kojima su novinari uputili pitanja.

Podsetimo, slična situacija, samo neposredno po otvaranju, bila je i na deonici kod Bele Palanke, gde su se pojavile rupe. Zato je na njemu moralo ponovo da se radi, ali to nije bio jedini problem sa Koridorom 10.

Izgradnju ove važne saobraćajnice pratili su problemi od probijanja rokova, do obrušavanja potpore u Grdeličkoj klisuri.

Kako pišu Južne vesti novinarima na licu mesta nije dozvoljeno da fotografišu, uz obrazloženje da to „nije javni put, dok se ne otvori i da je to sada gradilište, te da je zato zabranjen dolazak bez dozvole Koridora Srbije“.

Predstavnik izvođača nije se predstavio, pozvao je telefonom izvesnog Ivana iz stručnog nadzora izgradnje ove saobraćajnice, koji je takođe rekao da je novinarima potrebna dozvola za fotografisanje.

Izvor: Južne vesti

Foto: Pixabay

Komentari 1

  1. Bor Boranin

    ISTORIJSKI AUTOPUT!

    Kako se ΛV upoređuje sa „Bravarom“ koji je prvo gradio makadam puteva krampom, lopatom, drvenim kolicima i domaćom radnom snagom-akcijašima. Opisani autoput u članku potseća na makadam ispucao asfalt, rupe i slično, a grade ga strane firme sa savremenom mehanizacijom. Za loš kvalitet autoputa okrivljuje se teren, bezobrazan. Dok se to sve reši vođa i Zorana načekaće se do presecanja crvene ili druge boje trake, a predviđene rokove su probijeni godinama, a gradnja traje tridesetak godina. Njih ne košta ništa, već njihov bedni i jadni narod.