Ministarka na „prirodnoj otkomandi“

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: screenshot

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović započela je višednevnu posetu Grdelici gde će obilaziti radove na deonici autoputa u Grdeličkoj klisuri.

Završetak Koridora 10 najvažniji je infrastrukturni projekat za vladu i Srbiju i ne postoji prirodnije mesto na kom bih kao resorna ministarka trebalo da budem od Grdeličke klisure, gde se projekat privodi kraju, izjavila je ministarka, koja je ranije najavila da će „preseliti“ ministarstvo u Gredličku klisuru.

Tu smo i da pružimo podršku Koridorima Srbije, izvođačima i nadzoru koji su radili na najtežem gradilištu u Evropi, izjavila je Mihajlović koja je obišla radove na trasi kroz deonicu koja je dugačka 26,3 kilometra i asfaltirana u dužini od 24,5 kilometra.

Ne postoji mesto na kritičnim tačkama na kom se ne radi, na nekim pozicijama radovi se izvode 24 sata, istakla je ona. Direktor Koridora Srbije Zoran Babić rekao je da se radi danonoćno, ali da niko neće proći ovom deonicom dok ne bude maksimalno stabilna i bezbedna.

Kako smo rešili klizište na kosini 6, tako ćemo pobediti i sve druge izazove koje je priroda pred nas stavila. Bezbednost je na prvom mestu, rekao je Babić.

Pre obilaska trase, Mihajlović je održala sastanak sa predstavnicima kompanija Azvi, Integral, Euro alijans i Trejs, koje izvode radove na izgradnji Koridora 10 na deonici kroz Grdeličku klisuru.

Izvor: Danas, Agencije

Foto: screenshot

Komentari 1

  1. Dr Miggyy

    Ako su naše plate i penzije veće no ikad, privreda ima vodeći rast u Evropi, maltene nema nezapošljenih, a sve je obrnuto u stvarnosti, sa prosečnom platom od 404 evra na nivou smo Saharske Afrike, mladi napustiše zemlju i nema na biroima rada ko da se prijavi. Ako su uspesi države nikad bolji, zaslužuju ministri da imaju okrečene i stilizovane kabinete sa novim persijskim ćilimima i stilizovane po ugledu samih ministara. Tamo ulazi svetska elita i ona ne mora da vidi našu bedu i jadi. Za to vreme preuređenja ministarstva treba ljude iseliti, a najpogodnije je da postave trake za presecanje i pustanja autoputa, ne Brozovog, nego njihovog, u neprekidni saobraćaj. Neka služi kako je služio autoput “Bratstvo i jedinstvo”, ako ih ima, dovoljno je?