Ministarka traži krivca za pad zida

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: screenshot

Trećeg dana od početka urušavanja potpornog zida na Koridoru 10 kod Grdeličke klisure oglasila se i resorna ministarka Zorana Mihajlović koja, pored prirode, krivicu za pad zaštitne kosine pripisuje i ljudskom faktoru.

Odgovornost za obrušavanje potpornog zida ispred tunela Predejane na nezavršenom Koridoru je ono na čemu će insistirati, kazala je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Ona je dodala da je, pored prirodnih, za pad zida sigurno kriv i “ljudski faktor” i uveravala da će se saznati ko je odgovoran.

O tome da nadležni već rade na utvrđivanju ko je krivac za klizanje kosine i obrušavanje treće potpore od aprila prošle godine, govorio je i direktor Koridora Srbije Zoran Babić.

Iz ovog preduzeća čulo se i da će se krivac za pad zida pronaći u narednih 10 dana, a da li će ovaj slučaj dobiti epilog ostaje da se vidi, s obzirom na to da za prethodno klizanje kosine na Koridoru 10 nikada nije obelodanjeno ko je odgovoran.

Ministarka je, kako navode na sajtu Ministarstva, osim ukazivanja na to da je za pad zida kriv ljudski faktor, kazala i da će njegova sanacija trajati nekoliko meseci, ali da će Koridor 10, kako je i ranije najavila, biti završen do kraja godine.

Mihajlovićeva je dodala i da su nakon prvog klizišta proverene sve kosine, te da je naložena sanacija najtežih, ali da je klizište “preteklo” radove na potpori kod tunela Predejane.

Treba da znate da kada se prvo obrušavanje dogodilo, naložili smo da se provere sve kosine, ima ih stotinak na Koridoru 10, od toga 20 najtežih. Dobili smo izveštaje eksperata iz Svetske banke, izrađen je projekat sanacije i krenulo se u realizaciju, ali galerija koja bi sprečila obrušavanje nije stigla da se završi, rekla je ministarka.

Ona je kazala i da će zbog ovog slučaja tražiti da se utvrdi da li je prvi projekat iz 2010. bio dobar i zašto je bilo potrebno da se 11 puta preprojektuje.

Izvor: Južne vesti

Foto: screenshot

Komentari 1

  1. Dr Miggyy

    Predsednik ΛV voli da se uporedi sa dostignućima u vreme „Bravara“. Može, al’ samo među svojim poltronima, klimoglavcima i šlihterima. Autoput “Bratstvo – jedinstvo” nije ga gradio Tito već narod i naši inženjeri s krampovima, lopatama i kolicama sa drvenim točkovima, a ne evropska elita sa najmodernijim mašinama, materijalima, tehnologijama i sa vazduplohovima kao danas. Jedna traka tadašnjeg autoputa “Bratstvo – jedinstvo” i dan danas , normalno uz popravki, služi i nema ni jedno obrušavanje zemljišta. Ovo šta se sve događa danas na gradnji Koridora 10 u Grdeličkoj klisuri je sramota za struku i eksperte (ovi eksperti iz Svetske banke su zalutali za parama), a pogotovu za organizatore i investitore gradnje. Ovde ne ubrajam Vučića, Mihajlovićku i Babića oni nisu ni jedno ni drugo, već foliranti glasnogovornici i neznalice. Svi njihovi promašaji snose penzioneri sa otetim penzijama i realnog opadanja vrednosti svih penzija. Gore pobrojani mrsomudi neka preseku traku kada se završi obrušavanje terena oko autoputa i to je uspeh, ako ga ostvare u 2019. godini. U ovom poslu ima podosta mesta i za pravosudne organe.