Ministarstvo trgovine: Zaštiti prava potrošača najviše nedostaje razumevanje trgovaca

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Beta

Državna sekretarka u Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić ocenila je danas, povodom Svetskog dana prava potrošača, da zaštiti prava potrošača u Srbiji najviše nedostaje razumevanje trgovaca.

„Potrebna je obuka ne samo potrošača u zaštiti njihovih prava već i trgovaca, jer je zadovoljstvo potrošača i njihov benefit“, rekla je ona na skupu u Trgovačkoj školi u Beogradu. Matić je kazala da će Ministarstvo trgovine u narednom periodu težiti da obezbedi bolju zaštitu prava potrošača prilikom onlajn kupovine.

„Podaci govore da će do 2030. u svetu elektronska trgovina uzeti primat i da će se više od 80 odsto transakcija obavljati elektronskim putem“, navela je ona.

Po njenim rečima, više od 1,5 miliona ljudi u Srbiji obavlja elektronsku trgovinu. „Ministarstvo radi na izmenama i dopunama Zakona o elektronskoj trgovini, kao i Zakona o trgovini koji bi dodatno trebali da unaprede tu oblast“, rekla je Matić.

Pomoćnica ministra trgovine, turizma i telekomunikacija Višnja Rakić podsetila je da je resorno ministarstvo 11. marta počelo kampanju o pravima potrošača „Da kupovina bude milina“.

„U okviru tog projekta, želja nam je da svi trgovci savladaju propise iz oblasti trgovine na malo, elektronske trgovine, telekomunikacija i turizma. Svaki trgovac mora da poznaje propise ukoliko želi da potrošači budu zadovoljni“, kazala je Rakić i dodala da se u svetu Svetski dan prava potrošača obeležava od 1983.

Izvor: Beta

Foto: Beta