MK nagradila zaposlene i njihovu decu

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: MK Grupa

Kompanija MK Group dodelila je više od osam miliona dinara novčane pomoći svojim zaposlenima u 16 kompanija, koji su tokom 2018. godine postali roditelji, sa idejom da pruži podršku i promoviše porodične vrednosti.

Novčana pomoć ove godine otišla je u ruke 152 roditelja i dece, a MK grupa ovaj projekat sprovodi već drugu godinu za redom. Prošle godine pomoć je dobilo više od 550 mališana čiji su roditelji zaposleni u nekoj kompanija članica MK Grupe.

Predsednik MK Gruop Miodrag Kostić, rekao je na dodeli vaučera da je kuriozitet ove godine i to što su prisutni roditelji iz Srbije, Slovenije, Hrvatske i Crne Gore.

„MK Grupa je ovaj projekat pokrenula prošle godine i to će se nastaviti. Danas smo imali jednog roditelja koji je primio nagradu i od 30.000 dinara za novorođeno dete u 2018, ali i od 50.000 dinara za one porodice koje imaju troje dece“, rekao je Kostić.

Kostić je kazao da je tempo života poslednjih 20 godina toliko narastao da dovodi do smanjenja broja brakova, a sa druge strane je primetna i statistika koja govori o tome da je sve više razvedenih brakova.

„Sa treće strane, imamo i brakova sa sve manje dece. Ja mislim da se MK Group uključila u klub onih koji su prepoznali taj problem i na ovaj način želimo da pospešimo sve roditelje koji rade u našoj grupi, da rađaju što više dece, a mi ćemo pomoći koliko god možemo“, dodao je Kostić.

Roditelj Jelena Vujnović, koja je zaposlena u MK Grupi, rekla je da kao majka troje dece ima poteškoća da uskladi porodicu i posao, ali da je sve lakše kada „ima kompaniju iza sebe“. „Na ovaj način kompanija neguje porodične vrednosti. Pokazuje svojim zaposlenima koliko ima srca i koliko smo jedni drugima važni“, rekla Je Vujnović.

Roditelj je u 2018. postao i Saša Kapular, zaposlen u hotelu Kampinski Adriatic u Istri u Hrvatskoj, a prema njegovim rečima, ovakva vrsta pomoći pre svega roditeljima znači „osećaj pripadnosti grupaciji za koju rade“.“Za nas iz Portoroža ovo pre svega znači osećaj pripadnosti grupaciji, koja misli na nas i naše najmilije“, rekao je Kapular.

Kompanija MK Grupa ovim projektom nastoji da pruži doprinos i podršku zaposlenima, kako bi pomogla u podizanju stope nataliteta, te kako bi podstakla i druge kompanije da razviju svoje slične sisteme podrške. Prošle godine, MK Group je izdvojila takođe više od osam miliona dinara za istu namenu.

Izvor: Beta

Foto: MK Grupa