Najki profitira uprkos Trampu: Moć jake kampanje

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Tviter

Nova komanja kompanije Najki podelila je javnost i izazvala burne reakcije. Upravo zahvaljujući tome čuveni sportski brend dostigao je rekordnu cenu deonica i podigao prodaju, piše Fortune, a prenosi SEEbiz.

Reklama koja slavi moto kompanije “Just do it” prikazuje kontroverznog bivšeg NFL-ovog igrača Kolina Kapernika zbog čega su se mnogi konzervativci pobunili paljenjem Najki patika i cepanjem njihovih čarapa.

Uprkos tome, prodaja je porasla za 31 posto, a investitorima se reklama očito svidela budući da je cena deonica američke kompanije porasla pet posto i dosegla rekordnih 83,49 dolara. Uz rast prodaje i cena dionica, Najki je ovim potezom dobio 17.000 novih pratilaca na Instagramu, a objava američke kompanije na toj društvenoj mreži druga je “najlajkovanija” objava u istoriji kompanije Najki (nakon objave o Svjetskom prvenstvu).

Sve to je u potpunoj suprotnosti sa izjavama američkog predsednika Donalda Trumpa prema kojima je kompanije “apsolutno uništena zbog besa i bojkota koje je kampanja izazvala”.

Da podsetimo, Kolin Kaepernik bio je prvi igrač koji je 2016. počeo da kleči tokom tradicionalnog sviranja američke himne pre početka utakmice u znak protesta protiv policijskog nasilja nad Afroamerikancima, što se nije svidjelo Trumpu kao ni mnogim drugim konzervativcima.

Izvor: SEEbiz

Foto: Tviter

Piše: B.M.