NCR širi poslovanje u Srbiji

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

NCR je poslodavac koji je zabeležio najveći rast broja zaposlenih u Srbiji u prethodnim godinama. Ova američka tehnološka kompanija sa tradicijom dugom 135 godine je u svetu prevashodno bila poznata po kasama i bankomatima, a danas se poslovanje dominantno zasniva na kreiranju softverskih rešenja i različitih vidova tehničke podrške za klijente iz sektora finansija, maloprodaje, telekomunikacija i ugostiteljstva.

Naime NCR Corporation (National Cash Register) sa sedištem u Atlanti (SAD) je, kao rezultat digitalne transformacije poslovanja, koja je realizovana u prethodnih nekoliko godina, transformisana u kompaniju fokusiranu na softver i pružanje usluga, iako je hardver i dalje deo portfolija poslovanja kompanije.

Oko 10% ukupnog broja zaposlenih u NCR-u, radi u Srbiji, tako da naša zemlja predstavlja jednu od strateških lokacija za razvoj, unapređenje i inovacije u domenu pružanja tehničke podrške klijentima širom sveta.

Stefan Lazarević, generalni direktor kompanije NCR Srbija i direktor spoljnih poslova NCR korporacije za Evropu, Bliski istok i Afriku, za Blic biznis govori o počecima NCR-a u Srbiji, o tome kako posluju danas i kakvi su planovi za budućnost.

 „Inicijalna zamisao, pre osam godina kada smo počeli poslovanje u Srbiji, bila je da NCR, u prvih nekoliko godina, zaposli 300, eventualno 600, a danas zapošljava više od 3.000 talentovanih i većinom mladih ljudi. Na proleće ove godine počinjemo sa gradnjom najmodernijeg tehnološkog kampusa u Beogradu, čime će biti stvoreni uslovi za dalji rast i širenje poslovanja. Useljenje u kampus možemo očekivati krajem 2020. ili početkom 2021. Očekivanja su da u narednih nekoliko godina povećamo broj zaposlenih na oko 4.000. Jedan od ciljeva izgradnje kampusa je da svi naši zaposleni budu pod jednim krovom, u radnom okruženju koje će biti inovativno i podsticajno za rad, ali i za lični razvoj i druženje. Danas se u okviru NCR Srbija više od 100 timova bavi rešavanjem najrazličitijih tehničkih izazova. Iz Beograda sarađujemo sa klijentima širom sveta, od Кalifornije do istočnih oblasti Rusije i učestvujemo u različitim poslovnim procesima i razvojnim projektima NCR korporacije. Кada je NCR otpočeo svoje poslovanje u Srbiji, poslovne operacije su se uglavnom zasnivale na pružanju osnovnog vida tehničke podrške našim klijentima, dok su danas poslovi koje obavljamo u Srbiji postali dosta složeniji“, ističe Lazarević.

Gde će biti ta nova poslovna zgrada i koliko je vredan projekat?

„Vrednost investicije je oko 90 miliona dolara, a izabrali smo izuzetno atraktivnu i saobraćajno odlično povezanu lokaciju u novobeogradskom bloku 42. Prostor namenjen kampusu zauzimaće površinu od oko 30.000 kvadratnih metara, sa dva sprata ispod zemlje za parking, prizemlje u kome će se nalaziti maloprodajni i ugostiteljski objekti i još sedam spratova poslovnog prostora namenjenog isključivo našoj kompaniji. Zaposleni u NCR-u će tako raditi u modernom radnom okruženju sa mnogobrojnim dodatnim sadržajima, kao što su prostorije za edukaciju, relaksaciju, igru i rekreaciju, kantina, kafe i drugo. Nadamo se da će se svi zaposleni osećati prijatno u prostoru koji će im omogućiti i razmenu ideja i druženje“, naglašava Lazarević.

Šta u ime NCR-a kao poslodavca poručujete mladima iz Srbije koji su u potrazi za poslom?

„Osnovni preduslovi za zaposlenje u NCR-u su pre svega znanje engleskog ili nekog drugog stranog jezika npr. nemačkog, francuskog, španskog, italijanskog, holandskog ili drugih, kao i tehnička znanja i IT veštine, čiji stepen zavisi od pozicije ili tima za koji se konkuriše. U poslednje vreme zapošljavamo sve više ljudi iz oblasti industrijskog inženjeringa, razvoja softvera, finansija, analitike i sl. Radeći u NCR-u, naši zaposleni stiču jedinstvena iskustva, jer imaju priliku da svoje sposobnosti svakodnevno usavršavaju, radeći direktno sa klijentima iz celog sveta. NCR neguje organizacionu kulturu u kojoj se stimuliše stalno učenje i napredovanje, timski duh i posvećenost klijentima. Mi verujemo da su zadovoljni zaposleni ključni faktor za uspeh kompanije i zadovoljstvo klijenata“, zaključuje Lazarević.

Izvor: Blic

Foto: Promo