Kompanija Nestlé prodala brend Cipiripi

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Kompanija Nestlé je najavila potpisivanje sporazuma o prodaji srpskog lokalnog konditorskog brenda CIPIRIPI Paraćinki a.d, članici distribucijske grupe Silbo.

Očekuje se da će transakcija, koja uključuje CIPIRIPI čokoladne table i kremove, biti obavljena krajem drugog kvartala 2018. godine, nakon završetka uobičajenih odobrenja i završnih uslova.

Transakcija neće uticati na radna mesta u kompaniji Nestlé Adriatic.

 

CIPIRIPI ima dugu i bogatu istoriju, sa više od 27 godina prisustva u Srbiji i sinonim je lepih uspomena i detinjstva. U Paraćinki, koja je članica Silbo distribucijske grupe, smo pronašli izuzetan dom za naš konditorski brend CIPIRIPI, u kojem će on dalje napredovati. Istovremeno, ovo omogućava kompaniji Nestlé da se više usredsredi na deo konditorskog asortimana svojih globalno poznatih brendova KIT KAT, LION, SMARTIES i AFTER EIGHT, kod kojih planiramo snažan budući rast”, rekla je Jana Mihajlova (Yana Mikhailova), regionalna direktorka tržišta jugoistočne Evrope kompanije Nestlé.

Kompanija Nestlé je posvećena poslovanju u Srbiji, u kojoj je prisutna 25 godina, ima jednu fabriku u Surčinu i zapošljava 547 ljudi. Kompanija kontinuirano traži prilike da poboljša poslovanje, oceni svoj portfolio i stvori vrednost u zajednicama u kojim posluje.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo