NIS postavio nove standarde digitalnog wellbeing-a

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: NIS

NIS je petu godinu zaredom sa kolegama podelio međunarodno iskustvo u oblasti upravljanja ljudskim resursima, a ove godine je omogućio HR profesionalcima let nad „virtualnom šumom“ strateškog HR-a. Ovo je bila retka prilika da se više od 250 HR stručnjaka iz zemlje i sveta okupi na jednom mestu i diskutuje o izazovima razvoja i motivacije zaposlenih i novim trendovima poslovanja koje donosi vreme Četvrte industrijske revolucije. Jedan od glavnih zaključaka međunarodne konferencije koja je održana 21. marta u Beogradu u organizaciji kompanije NIS Gasprom njeft je transformacija ljudskih resursa u ljudski kapital kao jedan od ključnih elemenata održivog razvoja i dugoročnog uspeha biznisa.

Učesnici konferencije čiji je slogan bio „E-Being@Work“ su putovali stazama „sveta budućnosti“ i na putu u daleku 2025. sagledali perspektive transformacije kompanija u dobu brzog tehnološkog razvoja i digitalizacije, a u kojima ključnu ulogu imaju ljudi, kao pokretačka snaga svake moderne kompanije. Intrigantne konferencije, koje organizuje NIS, kao jedan od najvećih i najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, imaju za cilj širenje HR zajednice i deljenje inspirativnih ideja i svetskih praksi. Tako je ove godine NIS u futurističkom ambijentu okupio vodeće regionalne stručnjake, brojne predstavnike biznisa i iskusne konsultante iz međunarodnih kompanija.

Cilj ovog putovanja bio je da se zajedno „izgradi drvo organizacione strukture koja će podržati sve promene“ koje inicira savremeno poslovanje, „posadi seme za razvoj sposobnosti zaposlenih budućnosti“ i „iskoristi plodno tlo za uspeh digitalnih procesa“ u korist zaposlenih. Svi su se složili da je „E-Being@Work“ novi koncept dobrobiti zaposlenog u tehnološki naprednom okruženju, a da ljudi moraju ostati na prvom mestu.

Među govornicima na ovogodišnjoj konferenciji bili su HR gurui iz sveta konsultantskih kuća: The Boston Consulting Group, Spencer Stuart, C-Team, PWC, Gi-Group i Deloitte, Absence Management Institute. Oni su inspirisali učesnike na transformaciju kulture i podstakli kreativno razmišljanje za „out of the box“ HR rešenja. Svoju perspektivu budućnosti su podelili i biznis lideri Dejan Turk, generalni direktor Vip mobile i A1 Slovenija, Elena Surmejko, direktor za transformaciju korporativne kulture Gasprom njefta, Renata Matusinović iz kompanije Nestle.

Prisutnima su se obratili i Kiril Tjurdenjev, generalni direktor NIS-a, kao i Alisa Evsina, HR direktor NIS-a. Pozdravljajući prisutne Kiril Tjurdenjev je ukazao da živimo u vremenu velikih promena, kada tehnologije utiču na sve aspekte našeg života.

„Danas u najvećem broju slučajeva, novac nije glavni pokretač za ljude da se pridruže nekoj organizaciji. To je sada zainteresovanost za posao, fleksibilnost organizacije, mogućnost da se radi sa interesantnim ljudima. To je sada nešto što mlade profesionalce motiviše da se pridruže nekoj kompaniji. Morate da zadržite te mlade i kvalitetne ljude u svojoj organizaciji da bi dali dobar rezultat. To je zadatak za HR menadžere – da znaju potrebe kompanije, kakvi stručnjaci su joj potrebni sada, a kakvi u budućnosti, kako privući i zadržati ove ljude, kako ih motivisati“, naglasio je Tjurdenjev.

Alisa Evsina, HR direktor NIS-a, naglasila je na konferenciji da je vreme digitalne transformacije vreme prolaska kroz „šumu promena“, ali da ta šuma nije mračna i neprijateljska, te da u svim promenama HR mora da zadrži svoju stratešku ulogu i pomogne zaposlenima da se u njima ne izgube.

„Sa ovim promenama biznis se sve više okreće HR-u. Moramo pokazati biznisu da mu možemo pomoći da ostvari dobre rezultate. Ali, sa druge strane, moramo da pomognemo našim zaposlenima da se lakše nose sa promenama i da im pokažemo da se ti procesi dešavaju za njihovo dobro, da će im pomoći da budu efikasniji, da ponekad više uživaju u životu i poslu, kao i da ostvaruju bolje rezultate“, izjavila je Evsina.

Doba Četvrte industrijske revolucije je doba neizvesnosti, ali i ubrzanog razvoja, pri čemu je digitalizacija alfa i omega budućih uspešnih biznisa, dok je promena novi standard. HR u takvom okruženju preuzima jednu od ključnih uloga i modifikuje „vazduh“ korporativne kulture kako bi omogućio zaposlenima fleksibilnost, pozitivno okruženje i sigurnost.

Izvor: BIZLife

Foto: NIS