Nova kadrovska pojačanja za dodatni rast postojećih i uspešan razvoj novih poslovnih segmenata

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Početkom marta, nadovezano na osnovnu stratešku viziju jačanja temelja poslovanja i razvoja novih poslovnih prilika, dolazi i do promena u organizaciji Atlantic Grupe.

Mesto generalnog direktora Štarka koji u okviru Atlantic Grupe posluje kao SPP Slatko i slano preuzima novi kolega Marko Njavro, koji u sistem Atlantic Grupe dolazi sa mesta regionalnog predsednika u kompaniji Molson Coors Brewing za tržišta Slovenije, Hrvatske i BiH, s ukupnim godišnjim prihodom od gotovo 200 miliona eura. Reč je o petoj po veličini industriji piva na svetu u čijem je sastavu i hrvatski industrijski lider – Zagrebačka pivara.

Radi se o stručnjaku iza kojeg stoji 18 godina iskustva i rezultata u FMCG industriji sa ozbiljnim međunarodnim referencama. Marko je prethodno bio generalni direktor Molson Coorsa u Bugarskoj, direktor marketinga u Rumuniji, a pre toga je bio na čelu grupnog marketinga za brendove Stella Artois, Beck’s, Lowenbrau, Hoegarden i Leffe za devet tržišta srednje i istočne Evrope sa sedištem u Pragu, te marketing menadžer za Ožujsko pivo. Marko će na novoj funkciji direktora SPP Slatko i slano u Atlanticu raditi sa sedištem u Beogradu, a u svom radu odgovaraće predsedniku Uprave.

Dosadašnji generalni direktor SPP Slatko i slano Matjaž Vodopivec će preuzeti poziciju direktora tržišta Poljske, koje je u Argeti definisano kao prioritetno tržište za rast. Matjaž je kao čelni čovek Štarka od 2010. godine zaslužan za kontinuitet liderske pozicije snack proizvođača u Srbiji, s naglaskom na razvoj pozicije Smokija u svim zemljama regiona i očuvanje Najlepših želja kao vodećeg domaćeg brenda čokolade u Srbiji, a u najrecentnijem periodu je hrabro ušao u neke od najvećih investicija do sada u našoj kompaniji. Kao direktoru tržišta Poljske sa sedištem u Varšavi, biće mu korisna i ranija iskustva rada u multinacionalnim kompanijama Mars, Diageo i Phillip Morris, a glavna će mu odgovornost biti razvoj održivog poslovnog modela i distributivnih kapaciteta za Argetu.

U svom radu odgovaraće potpredsedniku Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg i međunarodno širenje.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo